چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

با هدف آشنایی مردم با مسائل حقوقی

سریال «کپی برابر اصل» با حضور مسئولان قضایی و مدیران شبکه یک کلید خورد

مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما*

سینماپرس: فیلمبرداری سریال «کپی برابر اصل» به کارگردانی جلال الدین دری و با موضوع آموزش مسایل حقوقی صبح امروز با حضور مسولان دستگاه قضایی و مدیران شبکه یک سیما آغاز شد.

براساس این گزارش، مراسم آغاز فیلمبرداری سریال «کپی برابر اصل» با حضور محمدمهدی انجم شعاع معاون اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور، محمدرضا دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتر یاران، حسن رحیمی مدیر کل روابط عمومی قوه قضاییه، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و رحمان سیفی آزاد مدیر فیلم و سریال شبکه یک سیما در محل کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد.

مهدی فرجی مدیرشبکه یک در این مراسم گفت: در این سریال ما سعی کردیم مردم را بیشتر با قوانین ثبتی و ضرورت ثبت معاملات آشنا کنیم تا بدین وسیله مردم  کمتر گرفتار محاکم قضایی ومراجعات متعدد شوند.

وی هدف و پیام اصلی این سریال را آگاهی بخشی به مردم دانست و افزود: تولید اینگونه سریال ها، مورد نیاز مردم هم هست تا به این وسیله و از طریق رسانه ملی مسایل ظریف حقوقی آشنا بشوند و بدانند که درمعاملات و ثبت قراردادها چه مسایلی را رعایت کنند.

مدیرشبکه یک سیما همچنین از آمادگی این شبکه برای همکاری بیشتر با دستگاه قضایی بویژه سازمان ثبت اسناد و املاک خبر داد و گفت: به پیشنهاد رییس کانون سردفتران و دفتر یاران کشور زمینه همکاری دوجانبه برای تولید و ساخت سریال هایی با مضامین حقوقی و قضایی فراهم خواهد شد.

در بخش دیگری از این مراسم جلال الدین دری، نویسنده و کارگردان این مجموعه تلویزیونی گفت: داستان این سریال درباره یک سردفتردار اسناد رسمی به نام رضا گوهری (حسن جوهرچی) است که یک جاعل سابقه داری به نام مسعود یاوری(سیاوش طهمورث) بدلیل برخی اختلافات کاری قصد دارد از وی انتقام بگیرد به همین خاطر شخصی به نام آرش(عمار تفتی) را بعنوان کارآموز وارد دفتر اسناد رسمی آقای گوهری کرده تا بوسیله این فرد، اسنادی را دستکاری کند و تقصیر را به گردن این سردفترداربیاندازد اما یاوری نمی داند که با راه اندازی سیستم ثبت آنی نمی تواند اسناد را جعل کند ...

سریال «کپی برابر اصل» در۱۳ قسمت۴۰ دقیقه ای تهیه شده که قرار است پس از مراحل تولید به زودی ازشبکه یک سیما پخش می شود.

حسن جوهرچی، روناک یونسی، سیاوش طهمورث، فرداد صفاجو، نفیسه روشن، حدیثه تهرانی، آزاده ریاضی، پریسا روشنی، سولماز حصاری، حسام نواب صفوی، حشمت آرمیده، مجتبی طهمورث و عمار تفتی از بازیگران این سریال هستند.

عوامل تولید این سریال هم عبارتند از: سید جلال الدین دری نویسنده و کارگردان، مجتبی برهانی زاده مدیرتولید، مجید طرقی مدیرفیلمبرداری، محمد جواد یمقی مدیرصدابرداری، رابعه ملاحسینی طراح گریم، محمد صادقی طراح صحنه، رامین بهزادی مدیر تدارکات و امیرکوروش اعرابی عکاس.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.