دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

پروانه مرزبان در گفتگو با سینماپرس:

«تا آمدن احمد» دوم تیر در شهرک دفاع مقدس کلید می خورد/ حضور خیراندیش در فیلم صادق دقیقی قطعی شد

پروانه مرزبان

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما با یادآوری تغییر نام فیلم سینمایی «بهار تا پاییز» به نام «تا آمدن احمد» گفت: حضور گوهر خیراندیش در این فیلم قطعی است.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهار تا پاییز» به کارگردانی صادق صادق دقیقی اظهار داشت: از آنجایی که فیلمنامه ای با همین نام در بنیاد سینمایی فارابی به ثبت رسیده بود و ما نمی خواستیم تداخلی در نامها باشد برای همین نام فیلم خود را به «تا آمدن احمد» تغییر داده ایم البته هنوز این درخواست به وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ابلاغ نشده است ولی بزودی این کار را انجام خواهیم داد.

تهیه کننده «ماهیگیر کوچک» در مورد زمان کلید خوردن «تا آمدن احمد» گفت: ابتدا قرار است سکانس های تهران را بگیریم و دوم تیر ماه فیلمبرداری این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام می شود، سپس برای ادامه فیلمبرداری باید به جزیره خارک برویم و منتظر جواب مسئولین مربوطه هستیم تا چه زمانی را به ما بدهند که بتوانیم در جزیره خارک هم فیلمبرداری داشته باشیم.

مرزبان در ادامه به بازیگران فیلم اشاره کرد و افزود: تا کنون حضور پرهام دلدار، حسین محجوب ، رویا افشار و محمد جواد اسلام پور قطعی شده بود خانم گوهرخیراندیش نیز فیلمنامه را خوانده اند و مورد موافقت قرار گرفته و منتظر بازگشت ایشان از خارج کشور برای عقد قرار داد برای بازی در این فیلم هستیم، البته چند بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه خواهند شد.

وی در مورد عوامل پشت دوربین نیز گفت: تا کنون حضور مسیح سراج به عنوان صدابردار، داوود رسولیان به عنوان طراح جلوه ویژه ، هوشنگ حقیقت طلب به عنوان طراح صحنه و لباس در این فیلم قطعی شده است و با سایر عوامل هم در حال مذاکرات نهایی هستیم.

 تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» با اشاره به اینکه قهرمان این فیلم یک نوجوان ۱۴ ساله در جزیره مجنون است در مورد انگیزه خود از ساخت این فیلم گفت: جزیره خارک در روزهای جنگ ۲۸۴۰ بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هیچ نقطه دیگری در کشور به این مقدار مورد حمله قرار نگرفت و از سویی دیگر تا کنون فیلمی درباره آن منطقه و فداکاری های مردم خارک ساخته نشده است و امیدواریم بتوانیم مظلومیت آن منطقه را به نمایش بگذاریم و فیلمی تاثیرگذار بسازیم.

پروانه مرزبان در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: این فیلم را برای حضور در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان آماده خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.