چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

به همت جشنواره مقاومت و بسیج هنرمندان

مسابقه جلوه گاه نور در قالب فیلم های مستند، کوتاه ، فیلمنامه، نماهنگ و پویانمایی برگزار می شود

آرم مقاومت

سینماپرس: بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به همت بسیج هنرمندان برگزار می شود. این بخش در قالب مسابقه مسابقه مستند،کوتاه داستانی، فیلم نامه، نماهنگ و پویانمایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین الملل فیلم مقاومت؛ امیر نصیربیگی مدیر بخش جلوه گاه نور جشنواره با اعلام این خبر افزود: سازمان بسیج هنرمندان با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و ستاد برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به منظور رشد و شکوفایی استعداد هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص، اقدام به برگزاری بخش (جلوه گاه نور) سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت می نماید.

وی گفت: این بخش با موضوعات: «نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان اسلام در احیای هویت ایرانی–اسلامی»، «نقش جانبازان ،آزادگان و خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی»،«نقش بسیج در حفظ و توسعه علمی، فرهنگی و سازندگی کشور»، «نقش همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت و بیداری اسلامی»،«پرداختن به شهدای هسته ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی»، «نقش مردم در مقابله با تروریسم و فتنه و جریانات انحرافی و منافقین»،«جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم سازی جامعه»،«جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم های اقتصادی و سیاسی دشمن»، «وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری»،«مقابله با جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای و رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران»، «بسیج در نگاه ولایت»، «نقش بسیج در عرصه فرهنگی، اجتماعی، دینی و اقتصادی، فناوری های پیشرفته علمی و دفاعی»، «نقش خطیر بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تحریکات دشمنان داخلی و خارجی»، «جایگاه بسیج در سازندگی ،توسعه و پیشرفت کشور»، «نقش بسیج در تشکیل بسیج جهان اسلام و تحقق فلسفه انتظار»، «نقش بسیج در امر به معروف و نهی از منکر»، «بسیج و نهضت نرم افزاری و تولید علم»، «نقش  بسیج در فرهنگ سازی حجاب و عفاف»، «جایگاه خواهران بسیجی در تحکیم خانواده و ایجاد روحیه جهاد و ایثار در جامعه»، «بسیج و روحیه ساده زیستی»، «بسیج و ورزش قهرمانی» طراحی و برنامه ریزی شده است.

مدیر بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خاطرنشان ساخت: کلیه فیلم نامه ها و فیلم هایی که با موضوعات اعلام شده از سال ۱۳۹۲ تولید گردیده است می توانند در پنج قالب مسابقه مستند،کوتاه داستانی، فیلم نامه، نماهنگ و پویانمایی شرکت نمایند و جوایز برگزیدگان در آیین اختتام سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: فیلمهای مستندی که زمان آنها حداکثر ۴۰ دقیقه باشد می توانند در این بخش شرکت نمایند. همچنین، فیلم های کوتاه داستانی که زمان آنها حداکثر ۳۰ دقیقه باشد می توانند در این بخش شرکت نمایند.

این مدیر جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه فیلم نامه های کوتاه داستانی که تاکنون تولید نشده باشند می توانند فیلم های پویانمایی با موضوعات بخش جلوه گاه نور که زمان آنها تا ۳۰ دقیقه باشد، می توانند در این بخش شرکت نمایند. همچنین، بخش جلوه گاه نور جشنواره، پذیرای فیلم های نماهنگ با موضوعات بخش جلوه گاه نور که زمان آنها تا ۷ دقیقه باشد است.

نصیربیگی خبر داد: متقاضیان شرکت در این بخش جشنواره می باید فرم های ثبت نام و آثار خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ تیر ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل یا ارسال نمایند.

وی گفت: حضور گسترده، پرشور وفعال بسیجیان در عرصه های فرهنگی کشور،باعث می گردد تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بستر های مناسب را جهت رشد و شکوفایی فرهنگ وارزش های اسلامی وملی ایجاد نموده ودر تعامل با هجمه های فرهنگ های بیگانه، خصوصاَ فرهنگ منحط غرب،از گسترش آن جلوگیری نماید.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.