یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

در گفت وگو با سینماپرس؛

رشاد: تدوین «مثل زندگی» به نیمه رسید/ فیلم را به جشنواره کودک می رسانیم

بهروز رشاد*

سینماپرس: بهروز رشاد تهیه کننده سینما صبح امروز 11 خرداد ماه گفت: تدوین «مثل زندگی» توسط نادر معصومی به نیمه رسیده است.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مثل زندگی» ساخته نادر معصومی اظهار داشت: فیلمبرداری این کار اواخر اردیبهشت به پایان رسید و هم اکنون نیمی از تدوین این فیلم توسط خود کارگردان (نادر معصومی) در حال انجام است.

وی گفت: بعد از اتمام تدوین برای موسیقی و صداگذاری فیلم تصمیم گیری شود اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان و جشنواره فیلم رشد برسانیم.

تهیه کننده «شبی در تهران» به ویژگی های فیلم سینمایی «مثل زندگی» اشاره کرد و افزود: در این فیلم از سوپراستارهای سینما که دستمزدهای نجومی برای بازی در یک فیلم طلب می کنند، استفاده نکردیم و بر این باور هستم که می توان با استفاده از بازیگران بومی و محلی ، سینمای بومی پراستعدادی را پایه گذاری کرد و خوشبختانه حاصل کار هم به اثری قابل دفاعی شده است.

 برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند جوان شهرستانی در صدد ساخت یک فیلم سینمایی هستند. این گروه با چندین بازیگر و دست اندرکار سینما تماش می گیرند اما کسی جوابگو نیست. آنها تصمیم می گیرند خودشان با کمک دوستان فیلم را بسازنند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مدیر تولید:  بهروز رشاد ، کارگردان:  نادر معصومی،  فیلمنامه نویس: مجید فهیم خواه ، صدابردار: علی محزون ، گریم: مهدی صیاد، فیلمبردار: فرهاد ربیعی، عکاس: ادنا راستی مهر، منشی صحنه: الناز ضیا، تدوین: محمد زارعی، طراح صدا و صداگذار: سحر حسینی فر، استدی کم: علی آزادی خواه، طراح صحنه و لباس: الهه گل محمدی،  دستیار طراح صحنه: شیوا شاه سیاه، مدیر تدارکات: علی اره چی . بازیگران: آرزو طاهری فر، شهرزاد جعفری، امیر صفری، حسام حسینی و مقداد شیرزاد. محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

بنابراین گزارش، بهروز رشاد دو فیلم سینمایی «دامنه های سفید» به کارگردانی ابراهیم معیری و «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر را در نوبت اکران سینماها دارد و قرار در اواخر خرداد ماه جلسات نقد و بررسی این دو فیلم را در فرهنگسرای ارسباران برگزار کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.