شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

اصغری: فیلم زندگی شهید شوشتری با تامین بودجه یک ماه دیگر آغاز می شود/ «آدم های ناتمام» را با یک کارگردان اولی می سازم

ابراهیم اصغری*

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: به محض تامین بودجه از سوی بنیاد سینمایی فارابی و سازمان بسیج پیش تولید «بهشت از جنوب شرقی» را با محوریت زندگی شهید شوشتری یک ماه دیگر آغاز خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: همچنان پیگیر ساخت فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» با محوریت زندگی سردار شهید شوشتری هستیم.

وی گفت: امیدواریم با توجه به حمایت های سازمان بسیج که بخشی از بودجه کار را مصوب کرده است و قولهای سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی برای تصویب بودجه و با آماده شدن نسخه نهایی فیلمنامه بتوانیم خرداد ماه پیش تولید این کار را آغاز کنیم.

تهیه کننده «شور شیرین» یادآور شد: به هر حال این کار پروژه سنگینی است و پیش تولید مفصلی را هم طلب خواهد کرد اما در حال حاضر به محض تامین بودجه با چند کارگردان برای ساخت این کار وارد مذاکره خواهیم شد.

اصغری در مورد احتمال کارگردانی جواد اردکانی گفت: ایشان در مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه این کار زحمت های فراوانی کشیده اند اما سال گذشته بود که انصراف خود را از کارگردانی این کار اعلام کرده اند.

تهیه کننده «به کبودی یاس» در مورد لوکیشن های و مدت زمان فیلمبرداری کار گفت: سیستان و بلوچستان، تهران، مشهد و غرب کشور لوکیشن های اصلی این کار است و سه ماه نیز فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم.

اصغری در مورد رسیدن پروژه شهید شوشتری به جشنواره فیلم فجر گفت: خیلی اصراری برای رسیدن فیلم به جشنواره نداریم ، مهم برای من ساخت فیلمی با کیفیت در مورد این شخصیت بزگوار است است اگر مراحل فیلمبرداری و فنی کار طی شد که فیلم را به جشنواره ارسال خواهیم کرد و اگر نه فیلم در جشنواره سال آینده رونمایی خواهد شد.

وی در مورد «آدمهای ناتمام» نیز گفت: نگارش فیلمنامه این کار به سرپرستی حسن آخوندپور همچنان ادامه دارد و اگر حاصل فیلمنامه نهایی مطلوب باشد، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این فیلم را با یک کارگردان اولی بسازیم و خرداد ماه برای دریافت پروانه ساخت این کار هم اقدام خواهیم کرد.

ابراهیم اصغری در پایان این گفت وگو در مورد موضوع «آدم های نا تمام» اظهار داشت:  این فیلم نگاهی به آدم های فراموش شده جنگ دارد و در کنار آن مسائل روز جامعه را نیز مورد واکاوی قرار می دهد و در اتمام کار شخصیت اصلی قصه دچار تحول در شخصیت خود می شود.

بنابراین گزارش، فیلم های او خوب سنگ می زند، پنجشنبه آخر ماه، شور شیرین، به کبودی یاس و شب حورا در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

برپایه این گزارش، نورعلی شوشتری، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در انفجار انتحاری تروریستها در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، او در زمان این ترور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.