چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

آخرین خبرها از فیلم های سیدزاده؛

«مادر قلب اتمی» به تدوین رسید / پروانه ساخت «مردمانی که من می‌شناسم» باطل شد

مادر قلب اتمی*

سینماپرس: امیر سیدزاده صبح امروز ۷ خرداد گفت: فیلمبرداری «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده به پایان رسیده است و این فیلم اکنون توسط خود کارگردان در حال تدوین است که باید دید چه نتیجه‌ای را به دنبال خواهد شد تا سایر مراحل پس از تولید آن انجام شود.

براساس این گزارش، سیدزاده همچنین در ادامه به سینماپرس درباه تولید «مرمانی که من می‌شناسم» گفت: به دلیل انصراف سرمایه گذار فیلم سینمایی «مردمانی که من می‌شناسم»  پروانه ساخت آن که به تهیه کنندگی من صادر شده بود را باطل اعلام کردیم.

وی درباره اکران «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد یادآور شد: برای اکران این فیلم در نیمه دوم عید فطر برنامه ریزی انجام دادیم که احتمالا توسط سرگروهی فرهنگ اکران خواهد شد.

سیدزاده درپایان گفت:  فیلم سینمایی «چهار» به کارگردانی «رضا کاظمی» از تولیدات آینده ما خواهد بود که در مرحله دریافت پروانه ساخت است و بعد از دریافت پروانه مقدمات تولید آن را فراهم خواهیم کرد.

ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان از بازیگران اصلی «مادر قلب اتمی» هستند و داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

مهتاب کرامتی، مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، مهدی فقیه، محمد سیدزاده،ستاره اسکندری، فرهاد قائمیان و همایون ارشادی نیز از بازیگران ناخواسته هستند که اولین فیلم برزو نیک نژاد است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، هر از گاهی اتفاقاتی می افتد، خوب، بد كه اگر جاده زندگیمان را تغییر ندهد، پیچ و تابش گریز ناپذیر است. ما خواسته، كاری می كنیم برای دوری از ناخواسته های سر زده، ولی گهگاه سرنوشتمان رقم می خورد، با همین ناخواسته ها.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.