سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

توسط امیرحسین قاسمی؛

«ما متهمیم» وارد مرحله صداگذاری شد

ما همه گناهکاریم

سینما پرس: فیلم سینمایی «ما متهمیم» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی محسن علی‌اکبری هم اکنون در مرحله صداگذاری توسط امیرحسین قاسمی است.

براساس این گزارش،به نقل از محسن علی اکبری برای ساخت موسیقی «ما متهمیم» با پیمان یزدانیان صحبت ها اولیه انجام شده است اما هنوز توافق نهایی با وی انجام صورت نگرفته است.

وی گفت: اولین نمایش «ما متهمیم» در جشنواره کودک و نوجوان خواهد بود و به محض پایان صداگذاری پس از توافق نهایی با آهنگساز فیلم وارد ساخت موسیقی می‌شود.

پریوش نظریه،  یوسف مرادیان، رضا توکلی، جعفر کرمی، احمد مهیاری، مصطفی نظام اسلامی، حمید حسین زاده و اویس اردوباری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رهبر قنبری، تهیه کننده: محسن علی اکبری، مدیر تولید: داوود معدنی،  مدیر تدارکات: رضا حسین نژاد، فیلمبردار: فریدون شیردل، صدابردار: روح الله جعفر بیگلو، مسئول طراح صحنه: حسین علیزاده، دستیار طراح صحنه: محسن مطلبی، گریم: مهر داد میرکیانی، دستیار فیلمبردار: وحید جهانشیرو محمد سقر، تدوین: مهران کرمی و صداگذار: امیر حسین قاسمی.

شایان ذکر است، این فیلم در ابتدا به کارگردانی حامد امرایی با نام «پروانه زنبورها» نام داشت و هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد در آن به ایفای نقش می پرداختند، سپس این فیلم به رهبر قنبری واگذار شد که فیلمنامه توسط امیر عربی، سید ناصر هاشم زاده و رهبر قنبری بازنویسی شد و فیلمبرداری این کار از 30 بهمن در شمال کشور از سر گرفته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.