جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

با اتمام کار دوبله؛

فیلم سینمایی «استاد بی‌کله» به شبکه نمایش خانگی آمد

جکی چان*

سینماپرس: فیلم سینمایی «استاد بی‌کله»محصول کشور هنگ‌کنگ برای شبکه نمایش خانگی دوبله و به بازار عرضه شد.

بر پایه این گزارش، فیلم «استاد بی کله» یا (Drunken Master) با بازی «جکی چان» بازیگر معروف فیلم‌های اکشن کشور هنگ کنگ در ژانر کمدی رزمی ساخته شده است.

این فیلم در سال ۱۹۷۸ به مدت زمان 106 دقیقه تولید شد که در زمان اکران خود توانست بسیاری از علاقه مندان به جکی چان را به سینما بکشاند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: فردی(جکی چان)، فرزند رابرت وانگ-استاد مشهور کونگ فو- به خاطر بازیگوشی و ایجاد مزاحمت برای دختر عمه اش  و کتک زدن پسر آقای لی مورد سرزنش پدر واقع شده و قرار می شود برای تنبیه به دست استاد سو های سپرده شود. مردی که در سخت گیری به شاگردانش شهرت دارد. فردی برای مواجه نشدن با سو های فرار می کند، اما در راه با سو های برخورد کرده و  تن به تمرین های وی می دهد. تمرین های آموزشی سو های سخت و طاقت فرساست و فردی دوباره برای فرار تلاش می کند.

در حین فرار با آدمکشی حرفه ای به نام تندرپا برخورد می کند و پس از خوردن کتکی مفصل و تحقیر شدن، تصمیم به بازگشت نزد سو های و تمام کردن آموزش خود می گیرد. در پایان یک سال یادگیری، سو های به او شگردهای مخصوص اش را می آموزد. و به فردی می گوید که هدف استاد وانگ تنبیه وی نبوده، بلکه شناختن این روش های منحصر به فرد بوده تا فردی در سایه آمیزش آنها با روش های کلاسیک کونگ فو، روشی تازه و اختصاصی خلق کند. حال که آموزش به پایان رسیده، فردی باید نزد پدرش بازگردد.

همزمان استاد وانگ با آقای لی بر سر تصاحب غیر قانونی گورستان دهکده درگیر می شود. لی برای کشتن وی تندرپا را اجیر می کند. اما در لحظه درگیری استاد وانگ با تندرپا، فردی از راه رسیده و به جای پدرش با آدمکش حرفه ای درگیری شده و او را با استفاده از راهنمایی های سو های از پای در می آورد.

گفتنی است؛ این فیلم که به تازگی توسط دوبلورهای ایرانی کار صداگذاری آن به اتمام رسیده از امروز؛ پنجم اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.