چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

منبتی: نمایش فوتبال در سینما خانوادگی خواهد بود

منبتی

خبرگزاری مهر: مدیر عامل موسسه «تصویر شهر» متولی پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران جزئیات نمایش فوتبال‌های جام‌جهانی 2014 در سینماها را تشریح کرد.

بنابراین گزارش هادی منبتی مدیر عامل موسسه «تصویر شهر» اجرای طرح نمایش فوتبال‌های جام جهانی 2014 در سالن های سینما را مثبت ارزیابی کرد و به خبرنگار مهر گفت: نمایش فوتبال‌های جام جهانی در سالن‌های سینما باعث می شود آن دسته از افرادی که تا کنون رنگ سالن سینما را ندیده اند به بهانه دیدن فوتبال در سینماها حضور پیدا کنند و این امر کمک می‌کند تا در آینده همین افراد از جمله مشتریان سینما شوند.

وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به رونق سالن‌های سینما در ایام بازی‌های جام جهانی فوتبال 2014 بیان کرد: حضور پر شور مردم در سینماها برای تماشای فوتبال باعث می‌شود چرخه مالی سالن‌های سینما تقویت شود و سالن‌های سینما رونق یابند.

این مدیر سینمایی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در سالن‌های سینما و نمایش فوتبال به اکران فیلم ها در سینما لطمه وارد نمی کند؟ عنوان کرد: اغلب بازی‌ها ساعت 23 به بعد انجام می‌شود و پخش فوتبال در این ساعات به اکران های موظف سینماها آسیب نمی‌رساند. ضمن اینکه در مواردی که پخش فوتبال همزمان با اکران های موظف سینماها باشد با تهیه‌کنندگان به توافق خواهیم رسید بنابراین نمایش فوتبال‌های جام‌جهانی در سینما از جنبه‌های مختلف به نفع سینما خواهد بود.

منبتی همچنین متذکر شد: نمایش فوتبال در سالن های سینما پدیده نوظهوری نیست و در همه جای دنیا در این ایام سالن های چند منظوره برای نمایش فوتبال به کار گرفته می شود به همین دلیل باید از اجرایی شدن این طرح استقبال کرد.

مدیر عامل موسسه «تصویر شهر» درباره اینکه ممکن است اداره اماکن و نیروی انتظامی با نمایش فوتبال در سالن های سینما موافق نباشند، توضیح داد: من فکر می‌کنم اماکن و نیروی انتظامی در این مورد مشکلی نداشته باشد چراکه ایران هم در این دوره از بازی های جام جهانی حضور دارد و این برنامه که از سوی اهالی سینما پیگیری می‌شود کاملا جنبه ملی دارد و خوب است که نیروی انتظامی همراه با سینما در کنار مردم بایستد و برای تحقق بخشیدن به این هیجان ملی دست یاری ما را بفشارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می توان جلوی درگیری‌ها و بی حرمتی هایی که بعضا در تماشای فوتبال رخ می دهد گرفت، گفت: در استادیوم ها افراد و گروه‌هایی هستند که به عنوان تماشاگرنما حرمت شکنی و در برقراری نظم اخلال ایجاد می کنند، در این شرایط پلیس حضور دارد و به امور نظم می‌دهد. قطعا در پخش فوتبال در سینماها نیروهای خدوم انتظامی نیز حضور دارند.

منبتی در ادامه افزود: چون تماشای فوتبال با حضور خانواده‌هاست کنترل اشخاص تا اندازه ای دست تماشاگران هم خواهد بود. ضمن اینکه بنا داریم یک باشگاه ورزشی درست کنیم و از افراد بخواهیم عضو این باشگاه شوند و کارت های حضور در سالن های نمایش فوتبال را دریافت کنند و با کارت هایی که مُهر باشگاه به آن خورده وارد سالن نمایش شوند. در واقع بلیت فروشی به شکل گیشه ای نداریم و هریک از تماشاگران از اعضای باشگاه فوتبال خواهند بود.

مدیر عامل موسسه «تصویر شهر» در پایان عنوان کرد: فروش بلیت تماشای فوتبال از طریق کلوپ و به شکل اینترنتی باعث می شود کد و شناسه فرد روی هریک از صندلی ها مشخص باشد از همین رو ورود و خروج افراد کاملا کنترل شده است و اگر مشکلی هم پیش آید قابل پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.