چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

کاشان، 9 تا 11 اردیبهشت

داوران مسابقات ملی بازی سازی یارانه ای چه کسانی هستند؟

بنیاد ملی بازی های رایانه ای*

سینماپرس: «سید حسن هانی» سرپرست کمیته داوران سومین دوره مسابقات ملی بازی ­سازی رایانه­ ای کارشناسان ارشد بنیاد ملی بازیهای رایانه ای را هیات داوری این رویداد معرفی کرد.

بنا بر این گزارش سید حسن هانی طی گفتگویی در زمینه فرآیند داوری این دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای افزود: سخت­ ترین بخش این رویداد  مربوط  به داوری است چرا که بازی رایانه ای فرآیند پیچیده و ترکیبی از هنر، ادبیات مهندسی ،صوتی و تصویری بوده که هریک از آنها ویژگی های متعددی را داراست.

وی توضیح داد: مسابقه یک فرآیند سریع از منظر طراحی و تولید بازی رایانه ای  و همچنین  از نظر داوری است در این زمینه  سعی شده  که با کمک بنیاد ملی بازی­های رایانه ­ای از  متخصصین برتر صنعت گیم در هیات داوری استفاده شود.

سرپرست کمیته داوران سومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای ˈIRAN GDC 2014ˈ یادآورشد که 36 تیم  4نفره از دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و آزاد اسلامی سراسر کشور برای شرکت در این  رویداد ثبت نام کردند .

سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای "IRAN GDC 2014" با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و با هدف،کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی، آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارایه شده  در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است این رویداد فرهنگی از 9 تا 11 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.