یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

برای اهالی رسانه و منتقدان؛

فیلم جدید غفارزاده اوایل اردیبهشت اکران خصوصی می شود

دریا و ماهی پرنده‎*

سینماپرس: مهرداد غفارزاده کارگردان سینما صبح امروز گفت: اوایل اردیبهشت یک اکران خصوصی برای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» برای اهالی رسانه و منتقدان خواهیم داشت.

بنابراین گزارش، این کارگردان در گفت وگو با سینماپرس، گفت: تدوین فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» با وسواس بسیار در چند مرحله توسط شاهین یار محمدی پایان یافته و مدت آن در حال حاضر به  نود و دو دقیقه رسیده است که البته در این مرحله از دوستان صاحب نظر در سینما خواهش کردم فیلم را تماشا و نقطه نظرشان را به ما اعلام کنند. شاید پس از جمع آوری نظر کارشناسی دوستان مدت فیلم باز تغییر کند و کم یا زیاد بشود.

وی در ادامه درباره مراحل بعدی فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» نیز، اظهار داشت: چند روزی است که صداگذاری فیلم توسط حامد جلالی آغاز شده است. با توجه به فضای خاصی که فیلم دارد، همه داستان در یک مکان و در زندان می گذرد، برای ایجاد بعد در  فضای داستان ، صدا نقش بسزای در روند داستان دارد، به همین دلیل صدا گذاری این فیلم کار سخت و دشواری است، در لحظه هایی از فیلم، صدا فضای سورئالیستی به کار می دهد.

دریا و ماهی پرنده‎*

کارگردان «گیرنده» در ادامه توضیح داد: موسیقی فیلم نیز توسط امیر توسلی در حال ساخت است. از آنجا که فیلم درباره یک نوجوان ناشنوایی است هم صدا و هم موسیقی با دقت بسیار پیش می رود، امیدوارم نتیجه کار مطلوب باشد. پیش بینی می شود اواخر اردیبهشت یک اکران خصوصی برای اهالی رسانه و منتقدان داشته باشیم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به موضوع نوجوان بزهکار می پردازد و به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

دریا و ماهی پرنده‎*

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیر حسین حسین رستمی، نادر فلاح و علی اکبر صحرایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.