شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

گزارش اکران و فروش؛

«زندگی جای دیگریست» با یک سینما بیش از ۵ میلیون فروخت

سعید راد در فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

سینماپرس: فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی که از صبح چهارشنبه اکران خود را آغاز کرد به فروشی بیش از ۵ میلیون تومان دست یافت.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که از ۲۱ اسفند ماه ۹۲ اکران شد و مخاطبان از این فیلم استقبال قابل توجهی داشتند،آخرین ساخته حاتمی کیا پس از گذشت ۳۶ روز اکران خود در ۴۷ سالن سینمایی تا به امروز توانسته  یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون فروش کند.

همچنین، فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی که از ۱۵ اسفند ماه ۹۲ اکران شد همچنان با سرگروهی سینما استقلال به اکران عمومی خود ادامه می دهد و توانسته در ۳۴ روز اکران مخاطبان بسیاری را به سینماهای سراسر کشور بکشاند. این فیلم سینمایی تا به امروز در مجموع ۳ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان فروش کرده است.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» آخرین ساخته مصطفی کیایی با اینکه در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران معرفی شد اما در اکران عمومی خود با سرگروهی سینما آفریقا از «طبقه حساس» جا مانده است. این فیلم در ۴۲ روز اکران خود در ۳۵ سالن سینمایی در مجموع یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون فروش کرده است.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «بادیگران» که از صبح پنجشنبه سر گروهی خود را به فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری  است » ساخته منوچهر هادی داد.  در ۲۴ روز اکران در دوسالن سینمایی تا به امروز توانسته ۴۶ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان تومان فروش کند.

همچنین فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی نیز که از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته به اکران درآمد تا به امروز که ۵۴ روز از اکران آن در ۵۷ سالن سینمایی می گذرد در مجموع به فروش۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگریست» ساخته منوچهر هادی که از صبح چهارشنبه با سرگروهی سینما آفریقا اکران خود را آغاز کرده است تا کنون ۵ میلیون و ۳۶۹ هزار تومان فروخته است.

فیلم سینمایی «فیلادلفی» ساخته سید مجتبی اسدی پور و اسماعیل رحیم زاده نیز پس از ۶۳ روز نمایش ۳ میلیون و ۴۸۶ میلیون تومان فروخته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.