جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

پس از دو روز فیلمبرداری

قطار شعر ابوالفضل جلیلی به تهران رسید

ابوالفضل جلیلی*

سینماپرس: قسمت اعظم مستند تازه ابوالفضل جلیلی که درباره شعر و شاعری است در کوپه‌های قطار و با حضور 21 شاعر ایرانی فیلمبرداری شد و بخش باقیمانده آن در تهران فیلمبرداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  مستند تازه ابوالفضل جلیلی فیلمی به سفارش جشنواره شعر فجر است که در آن ضمن بررسی شعر ایران با 21 شاعر ایران در قطار رفت و برگشت تهران مشهد گفت‌وگو شده است.

ابوالفضل جلیلی*

این قطار که سه شنبه به سمت مشهد حرکت کرده بود روز گذشته به تهران بازگشت و تدوین این فیلم تا هفته آینده انجام می‌شود تا برای ارائه در جشنواره شعر فجر آماده باشد.

آرش شفاعی، حسین جنتی، امید صباغ‌نو، لیلا کردبچه، محمدرضا طاهری، عباس کریمی‌عباسی، کیانوش خان‌محمدی، مجید سعدآبادی، حبیب محمدزاده، زهره طلوع‌حسینی، محمدحسین نعمتی، مسعود جعفری، علی اصغر عالی‌زاده، سمیرا نوروزی، مجید کوهکن، امید بیگدلی، یزدان تورانی، بهروز آورزمان، سمانه عابدینی، رسول پیره و محمدحسین ابراهیمی شاعرانی هستند که با قطار شعر همراه بوده و درباره وضعیت شعر امروز ایران نظر داده‌اند.

قطار شعر

تعریف شعر، آسیب‌ها، امید و یاس در شعر امروز ایران، شاعران جوان و افق پیش رو و تقابل یا تعامل شعر کلاسیک و نوی ایران از موضوعاتی هستند که در این گفت‌وپوها به انها اشاره شده است.

عباس تقی‌آبادی، ابوالفضل جلیلی، مصطفی فاضلی، محمدتقی جلیلی، نگار حسنی و مهدی اسدی و علیرضا رازانی عوامل این فیلم در بخش‌های مختلف آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.