جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

عصمتی خبرداد:

«شیفتگی» می تواند در گروه مخاطب خاص اکران شود

فیلم سینمایی شیفتگی*

سینماپرس: «شیفتگی» در یک قالب مشخص مخاطب نیست بلکه بیشتر بین مخاطب خاص و عام قرار می‌گیرد و به هرشکلی که اکران شود مورد پذیرش خواهد بود.

براساس این گزارش، علی زمانی عصمتی کارگردان «شیفتگی» با بیان مطلب فوق در گفتگو با سینماپرس درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: به تازگی مراحل فنی این فیلم به اتمام رسیده است و نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شد ناقص بود.

وی افزود: در آن نسخه موسیقی، صداگذاری و تدوین به خوبی انجام نشده بود و طی هفته آینده قصد دارم تا فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارائه دهم و موسیقی کاملتری را برای «شیفتگی» در نظر گرفتیم. همچنین در مونتاژ هم هشت دقیقه کوتاه کردیم که در نسخه جشنواره فیلم 100 دقیقه بود اما اکنون حدود 90 دقیقه است.

وی در پاسخ به اینکه آیا اکران نسخه ناقص در جشنواره به این فیلم ضربه نمی‌زند عنوان کرد: گاهی وقت‌ها شرایط به شکلی پیش می‌رود که مجبور می شویم به برخی شرایط راضی باشیم و حضور «شیفتگی» در جشنواره فیلم فجر برای من خیلی مهمتر بود به همین دلیل فیلم را با عجله رساندیم و به نظرم ضربه‌ای به فیلم نزده است.

 عصمتی با تاکید بر ضرورت داشتن تغییرات این فیلم، خاطرنشان کرد: تا حدودی این تغییرات براساس بازتاب های نمایش در جشنواره فیلم فجر انجام شد اما این تغییرات برای فیلم لازم بود.

وی با اشاره به اکران این فیلم گفت: فکر نکنم آنقدر شانس داشته باشم که زمان خوبی برای اکران فیلم به من داده شود ولی پیش از جشنواره فیلم فجر صحبت‌هایی با علی سرتیپی داشتم اما با نسخه کامل‌تر باید ببینیم که نظرشان نسبت به فیلم برای پخش فیلمیران چیست و اگر آنها پخش فیلم را انجام دهند به نظر می تواند اکران قابل قبولی داشته باشد.

رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، لیلا زارع، سحر عبدالهی، بهداد رویان، هومن اشکبوس، مهسا ظریف، شایان ترابیان، مرتضی نسیم سبحان، لیلا بارگاهی، مجتبی لاله زاری،امیر جلالی، امیر زمانی، محسن عالم زاده، جمیله ستوده نیا، مهری زمانی ایفای نقش می‌کنند.

عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده، تدوینگر و کارگردان: علی زمانی عصمتی، مدیر فیلمبرداری: علی زمانی عصمتی، فیلمبرداران: احسان دادرس - محمد مجلل، مدیر صدابرداری: سعید بهرامی، مدیر تولید: امیر زمانی

مدیر تدارکات: مرتضی ترابیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سید جواد حسینی، طراح صحنه: ابوالفضل سلیمی،طراح لباس: سحر عبدالهی، عکاس: امیر جلالی، طراح گریم: مرتضی متقی، اجرای گریم: رکسانا محیط - لیدا ایرانی،دستیار دوم کارگردان: میثم سربندی، منشی صحنه: مهدی اسدالهی،دستیاران فیلمبرداری: مصطفی معمار - امیر طاهری - حمید مولوی - طارق دریعاوی،دستیاران صدا: علی عبدالحسینی - حمید سلمان،دستیار تولید: مجتبی رضایی،دستیار تدوین: سید پوریا بصیر،دستیار لباس: فریده بوئی آبادی، دستیاران تدارکات: امیر ترک - حسن عارف، امور مالی: مریم زمانی،امور اداری: سحر عبدالهی، مشاور امور رسانه‌ای : علی زادمهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.