شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

گزارش اکران و فروش؛

«چ» میلیاردی شد

فیلم سینمایی«چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در یک ماه اکران عمومی خود توانسته یک میلیارد تومان به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا که از ۲۱ اسفند ماه ۹۲ اکران شد مخاطبان از این فیلم استقبال قابل توجهی داشتند. این فیلم سینمایی همچنان با گذشت یک هفته از تعطیلات نوروزی ادامه داشته است. بر اساس این گزارش این فیلم سینمایی که آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است، در ۲۹ روز اکران خود در ۴۷ سالن سینمایی تا به امروز توانسته یک میلیاد تومان فروش کند. این فیلم در تهران ۶۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «طبقه حساس» آخرین ساخته کمال تبریزی که از ۱۵ اسفند ماه ۹۲ اکران شد همچنان با سرگروهی سینما استقلال به اکران عمومی خود ادامه می دهد و توانسته در ۳۴ روز اکران مخاطبان بسیاری را به سینماهای سراسر کشور بکشاند. این فیلم سینمایی تا به امروز در مجموع ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کرده که به تکفیک در تهران با ۳۰ سالن سینمایی ۲ میلیارد تومان و در شهرستان ها با ۴۵ سالن سینمایی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

همچنین فیلم سینمایی «خط ویژه» آخرین ساخته مصطفی کیایی با اینکه در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهترین فیلم از نگاه تماشاگران معرفی شد اما در اکران عمومی خود با سرگروهی سینما آفریقا از فیلم «چ» و «طبقه حساس» جا مانده است. این فیلم در ۳۵ روز اکران خود در ۳۶ سالن سینمایی در مجموع ۸۹۴ میلیون تومان فروش کرده است که به تفکیک در تهران ۶۴۷ میلیون و در شهرستان ها ۲۲۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی «بادیگران» ساخته ناصر ضمیری در ۲۴ روز اکران در چهار سالن سینمایی تا به امروز توانسته ۳۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تومان فروش کند.

فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی نیز که از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته به اکران درآمد تا به امروز که ۴۷ روز از اکران آن در ۸۷ سالن سینمایی می گذرد در مجموع به فروش ۴ مییارد و ۱۱۹ میلیون تومان رسیده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.