چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

در گفتگو با سینماپرس؛

علی اکبری: برخی اعضای جدید شورای عالی سینما جنبه تشریفاتی دارند/ تصمیات باید هم راهبردی باشد هم اجرایی

محسن علی اکبری در  نشست فیلم «استرداد» در خبرگزاری سینماپرس

محسن علی اکبری؛ عضو سابق شورای عالی سینما درباره ترکیب جدید آن، گفت: ترکیب خوبی است منتها عوامل اجرایی می توانست بیشتر در این شورا نقش داشته باشد و به نظرم برخی اعضای جدید جنبه تشریفاتی دارند.

محسن علی اکبری؛ عضو سابق شورای عالی سینما در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان کرد: ترکیب خوبی در شورای عالی سینما منصوب شده اند منتها عوامل اجرایی می توانست بیشتر در این شورا نقش داشته باشد و به نظرم برخی اعضای جدید جنبه تشریفاتی دارند، ضمن احترام بسیار زیادی که برای آقای خسرو سینایی دارم اما حضور ایشان تشریفاتی است و می توانست جای ایشان یکی از افرادی که در زمینه رفاهی در عرصه سینما فعال بودند جایگزین شوند.

وی ادامه داد: بیشترین بحث در شورای عالی سینما مربوط به مسایل اجرایی سینما و خدماتی است که باید به صنوف و اعضای سینما داده شود مثل واگذاری مسکن و تجهیزات سالن های سینما و... قاعدتا از این بحث ها مطرح است که می توانست از افرادی که در این زمینه ها تجربه بیشتری دارند استفاده شود، شاید از افراد مهمان یا علی البدل استفاده داشته باشند بهتر بتوانند در ارتقای کیفیت فعالیتها و تصمیمات خود موفق تر باشند.

علی اکبری با بیان اینکه شورای عالی سینما علاوه بر تصمیمات اجرایی باید راهبردی نیز عمل نمایند گفت: امیدوارم دوستان جدید در شورای عالی سینما قدم های موثری را بردارند و با اتخاذ سیاستهای کلان و مشاوره های مفید به مدیران ارشد دولت فضای مناسب تری را برای رفاه و نیز تولیدات مطلوب در سینمای ایران فراهم نمایند.

گفتنی است، داوود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، احمد نجفی، جمال شورجه، مسعود ده نمکی و محسن علی اکبری از اعضای شورای عالی سینما سابق بودند که روز گذشته مسعود جعفری جوزانی، خسرو سینایی، پرویز پرستویی، منوچهر محمدی،احمد رضا درویش، سید رضا میرکریمی و فرهاد توحیدی به عنوان اعضای جدید شورای عالی سینمای ایران انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.