سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

منوچهر محمدی، توحیدی، میرکریمی، درویش و ...

وزیر ارشاد حکم اعضای جدید شورای عالی سینما را صادر کرد

شورای عالی سینما

مسعود جعفری جوزانی، خسرو سینایی، پرویز پرستویی، منوچهر محمدی،احمد رضا درویش، سید رضا میرکریمی و فرهاد توحیدی به عنوان اعضای جدید شورای عالی سینمای ایران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم خود را دریافت کردند. فرهاد توحیدی و سید رضا میرکریمی به نمایندگی از خانه سینما در شورای یاد شده حضور دارند.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «علی جنتی» ضمن تشکر و قدردانی از خدمات اعضای پیشین شورای عالی سینمای ایران (داوود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، احمد نجفی، جمال شورجه، مسعود ده نمکی و محسن علی اکبری) طی احکام جداگانه ای ، اعضای جدید این شورا را منصوب کرد.

بر همین اساس،مسعود جعفری جوزانی، خسرو سینایی، پرویز پرستویی، منوچهر محمدی،احمد رضا درویش، سید رضا میرکریمی و فرهاد توحیدی به عنوان اعضای جدید شورای عالی سینمای ایران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم خود را دریافت کردند که فرهاد توحیدی و سید رضا میرکریمی به نمایندگی از خانه سینما در شورای یاد شده حضور دارند.

در متن حکم وزیر به اعضای شورای عالی سینمای ایران آمده است:

«نظر به دانش ، تجربه و جایگاه رفیع جناب عالی در میان اصحاب سینمای کشور و به استناد مصوبه 163934/42175 هیأت محترم وزیران ،به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان «عضو شورای عالی سینمای ایران« منصوب می شوید.

سینمای افتخار آفرین کشورمان نماد ارزش های اسلامی و ایرانی است و چشم امید صاحبان اندیشه های ناب و اصیل جهان،بدان دوخته شده است.در فضای سرشار از امید کنونی ، شورای عالی سینما می تواند منشاء ایجاد عزم و اراده ملی برای ارتقای این هنر ارزشمند و حل مشکلات و چالش های پیش رو باشد.

موفقیت روز افزون جناب عالی را در خدمت به فرهنگ و هنر این سرزمین از خداوند متعال خواستارم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.