شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵

صدای پایتخت و نوروز 93؛

کاردان و مظلومی اجرای برنامه سال تحویل رادیو تهران را برعهده دارند

داریوش کاردان در نشست رسانه ای مجوعه تلویزیونی «کلاه پهلوی»

داریوش کاردان و میر طاهر مظلومی اجرای برنامه تحویل سال رادیو را بر عهده دارند.

به گزارش سینماپرس، شبکه رادیویی تهران به مناسبت فرارسیدن سال نو ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

پخش ویژه برنامه‌های نوروزی از 28 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال 93 ادامه می‌یابد، به مناسبت این ایام ویژه برنامه های متعدد و شادی تدارک دیده شده است که می توان به برنامه "سال نو مبارک" اشاره کرد که به مناسبت سال تحویل از ساعت 17:30 تا 21:30 با اجرای داریوش کاردان و میر طاهر مظلومی پخش می شود.

«آواز قناری» در روز سال تحویل با اجرای مریم شیرزاد و ناصر طهماسب و با دعوت از دوبلورهای شاخص و پیشکسوتان دوبله از ساعت 15 روی آنتن می رود.

برنامه «دید و بازید» با معرفی آداب و رسوم نوروز نزد اقوام، ترغیب اقوام به پاسداشت سنت های ملی مطابق آییین قومی و وحدت ملی و انسجام ملی هر روز از ساعت 18 تقدیم شنوندگان می شود.

مسابقه «کی می تونه اول بشه» هر روز از ساعت 9:30 با حضور اقشار خاص از جمله تاکسیرانان، آتش نشان ها، گروه امداد و اتوبوسرانان و... به همراه خانواده های آنها اجرا می شود.

برنامه «بهارانه» از ساعت 16 با حضور ویدا شهشهانی، عباس محبی، امیر پارسی و تورج نصر در قالب طنز ارائه می شود، «چکاوک» هر روز با موضوع های عفاف، انفاق، رعایت حقوق،گذشت، زیارت، قرآن، توبه و بازگشت به پاکی، دل نرجاندن، نیکی به پدر و مادر در دل برنامه ها روی آنتن می رود.

برنامه «ورزش93 » هر روز از ساعت 8 به صورت تخصصی هیئت های ورزشی استان تهران، فدراسیون های ورزشی مدال آور و برنامه های توسعه ورزش همگانی در سال 93 را بررسی می کند.

 «هفت سین سلامت» برنامه ای شاد و مفرح است که هر روز با یک موضوع سلامتی از ساعت 9 با نگاهی طنز آمیز به موضوع سلامت اختصاص یافته است.

از دیگر برنامه ها «گردش در استان» است که از ساعت 15 با هدف ترویج مسافرت های کوتاه و کم هزینه و امکان پذیرایی مخاطبان استانی با محورهای موضوعی معرفی دیدنی های استان، معرفی عملکرد مسئولان شهرستانها، امکانات پذیرش و اسکان مسافران نوروزی همراه شنوندگان است.

«لبخند بهاری» از ساعت 6:30 با هدف ترویج و گسترش نشاط ملی در جامعه مخاطبان و با محورهای موضوعی طراوت و تازگی روی آنتن می رود.

ترنم، گلچین با طبیعت، آوای بهار، روز نو، چراغ لاله، کله قند، آوای نیمه شب، تهران در عید و نوروز در خانه و... از دیگر برنامه های هستند که به مناسبت ایام نوروز تدارک دیده شده است.

ویژه برنامه های نوروزی شبکه رادیویی تهران را به مناسبت فرارسیدن سال نو از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.