سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

تولید دو فیلم دیگر در حوزه دفاع مقدس

اصغری دو فیلم در سال آینده می‌سازد/ «او خوب سنگ می زند» از فردا اکران می‌شود

ابراهیم اصغری*

تهیه کننده «شور شیرین» که در تدارک ساخت دو فیلم برای سال آینده است ، از اکران «او خوب سنگ می زند» از صبح چهارشنبه در گروه سینمایی آزاد خبر داد.

ابراهیم اصغری، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: برای سال آینده تولید دو فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» با موضوع زندگی شهید شوشتری و «آدم های ناتمام» را در نظر داریم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر یک تیم به سرپرستی حسن آخوندپور مشغول نگارش فیلمنامه «آدم های ناتمام» هستند، امیدواریم بعد از دریافت پروانه ساخت بتوانیم این کار را تابستان سال آینده کلید بزنیم.

تهیه کننده «شور شیرین» در ادامه در مورد موضوع «آدم های نا تمام» نیز، اظهار داشت: این فیلم نگاهی به آدم های فراموش شده جنگ دارد و در کنار آن مسائل روز جامعه را نیز مورد واکاوی قرار می دهد و در اتمام کار شخصیت اصلی قصه دچار تحول در شخصیت خود می شود.  

تهیه کننده «به کبودی یاس» در ادامه از اکران فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» به کارگردانی سید هادی محقق از صبح چهارشنبه در گروه سینمایی آزاد خبر داد و اظهار داشت: به نظر من در حال حاضر شرایط اکران مساعد نیست و به اصطلاح فیلم های پرفروش قرار است در نوروز اکران شود و در طول سال با بحران مواجه خواهیم شد و این قضیه برای سینمادارها اصلا خوب نیست اما واقعیت این است که شاید نتوانیم این فیلم را در شرایطی بهتر از زمان فعلی اکران کنیم و از طرفی دیگر چون فیلم محصول سال قبل بود اگر مدت زیادی از ساخت آن بگذرد تازگی خودش را از دست می دهد و شرایط اکران سال آینده نیز قطعا دشوارتر است به همین دلیل تصمیم به اکران این کار گرفته ایم.

 بنا براین گزارش، این فیلم داستان  نوجوانی است به نام «بردو» که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر ومادر خود زندگی میکنند. بردو  بخاطر اینکه بتواند زندگی خود را سرو سامان دهد راهی سفری میشود که طلب پدر خودرا پس بگیرد که در میانه راه در گیر اتفاقاتی ناخواسته  می شود.

در این فیلم احمد درخشان، ساعد سهیلی، داود عین آبادی، سمیه سیروس مقدم، ارجاسب احدی، مهیار آبروان، مهتاب دستکزن، احمد جوشن، سید جلیل علوی، سید محمد علی حاج پورو با حضور قربان نجفی به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده و کارگردان : سید هادی محقق، مدیر فیلمبرداری: میثم ریاحی، آهنگساز: ستار اورکی، تدوین حسن ایوبی، دستیار و برنامه ریز: سید رحمان محمدی، صدابردار: احسان نوبخت، صداگذار: حسین ابوالصدق، مدیر تولید: محمد علی محمدی سید سعدی، مدیر روابط عمومی: اردوان زینی سوق، عکاس: پریسا ایمانپور،مجری طرح و سرمایه گذاران : سید رضا محقق و ابراهیم اصغری، تهیه کننده: ابراهیم اصغری.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.