یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

در گفت وگو با سینماپرس عنوان شد؛

پایان نگارش «غریبه ای در مه»/ مرزبان: صداوسیما هنوز بدهی «بزرگ مرد کوچک» را تسویه نکرده است

پروانه مرزبان تهیه کننده نشست فیلم «بزرگ مرد کوچک» در جشنواره فیلم فجر

پروانه مرزبان از پایان نگارش فیلمنامه «غریبه ای در مه» در ژانر دفاع مقدس خبر داد و گفت: به محض تامین بودجه این فیلم را به کارگردانی صادق صادق دقیقی 15 فروردین ماه کلید خواهیم زد.

پروانه مرزبان، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهار در پاییز»، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم پروانه ساخت این فیلم با نام «بهار در پاییز» صادر شد که ما نام این کار به «غریبه ای در مه» تغییر داده ایم.  

مرزبان در ادامه خاطرنشان کرد: نگارش فیلمنامه این کار به همراه عبدالجبار دلدار اتمام رسانده ایم و ما در حال حاضر در انتظار طلب قبلی خود از صدا و سیما برای فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» خود هستیم و به محض دریافت این طلب مراحل تولید کار خود را آغاز خواهیم کرد.

وی در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این کار، اظهار داشت:  40 روز برای فیلمبرداری این کار در نظر داریم و لوکیشن های کار های ما  آذربایجان، شهرک دفاع مقدس و خوزستان است.

تهیه کننده «بزرگ مرد کوچک» در ادامه افزود: قرار است در صورت تامین بودجه مثل فیلم قبلی «بزرگ مرد کوچک» فیلمبرداری این کار 15 فرودین ماه آغاز کنیم . در حال حاضر حضور پرهام دلدار و محمد جواد اسلام پور در این فیلم قطعی شده است و با دو بازیگر مطرح سینما برای بازی در این فیلم صحبت کرده ایم، با تورج اصلانی برای فیلمبرداری کار صحبت کرده ایم  اما این مذاکرات هنوز منجر به عقد قرار داد  نهایی نشده است. اما حضور صادق صادق دقیقی به عنوان کارگردان در این فیلم قطعی است.

پروانه مرزبان در پایان ادامه در مورد موضوع این فیلم نیز خاطرنشان کرد : فیلم سینمایی «غریبه ای در مه» در رابطه با یک شهید ۱۴ ساله است که با وجود سن و سال کم در جبهه حضور داشته و در عملیات مجنون با وجود سن و سال کم به شهادت رسیده است.

تهیه کننده «ماهیگیر کوچک» در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام فیلمبرداری قرار است این کار در جشنواره کودک و نوجوان و جشنواره دفاع مقدس به نمایش درآید.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.