سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

در مورد تخصیص نهایی بودجه عنوان شد؛

پژمانفر: مجلس روی احکام هزینه‌ای سازمان سینمایی تمرکز کرده است

نصرالله پژمانفر

نصرالله پژمانفر در خصوص افزایش بودجه سینمایی کشور، گفت: بررسی احکام درآمدی برای افزایش بودجه سینمایی کشور به اتمام رسیده و اکنون روی احکام هزینه‌ای تمرکز کرده‌ایم.

نصرالله پژمانفر؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از نتیجه بررسی افزایش بودجه سینمایی کشور صحبت کرد و گفت: با تمام بررسی هایی که در طول این مدت صورت گرفته اما هنوز به جدول های پایانی نرسیده ایم و در حال حاضر جداول احکام را بررسی می کنیم. بررسی احکام درآمدی تمام شده و اکنون بر روی احکام هزینه ای تمرکز کرده ایم.

وی ادامه داد: تلاشمان بر این است که یک مقداری به موضوع بحث های سینما؛ چه سینمایی که در ارشاد هست و چه جاهای دیگر مانند حوزه هنری و بخش هایی که در کشور ما در حوزه سینما کار می کنند و تولید و برنامه دارند کمک کنیم.

پژمانفر در خصوص درخواست حسن روحانی مبنی بر وجود مجری خود در برنامه مناظره و امکان داشتن این امر از لحاظ قانونی، بیان کرد: مدیریت برنامه های صدا و سیما در داخل خود آن است. به همین دلیل صدا و سیما این موضوع را به شورای سیاست گذای و نظارت بر صدا و سیما منتقل کرده بود و قرار است که در آن جا این امر بررسی شود و قطعا هم نسبت به این موضوع نظری داده می شود. به این دلیل که ما مخاطب به این نظر نیستیم پس شورای نظارت بر صدا و سیما باید پاسخ دهد و مناسب نیست که ما نظری را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس فضایی را اعمال می کند که شهرداری، حوزه هنری و سازمان سینمایی یک دست شود که به اختلافات سال گذشته هم برخورد نکنند؟، گفت: یک بخشی از اختلافات به ما مربوط است و ما  تلاش می کنیم که آن ها حل و فصل کنیم اما یک بخشی از آن هم مربوط به ما نیست و باید مجموعه بالادستی ما در مورد شهرداری ها و ... اظهار نظری کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.