دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴

با هنرمندان در کاخ جشنواره؛

اصغری: افراط گرایی به فیلم درمیشیان ضربه زده است

ابراهیم اصغری در جشنواره سی و دومین جشنواره فیلم فجر

ابراهیم اصغری معتقد است نگاه افراطی و پرداختن به معضلات دانشجویان ستاره دارد مشکل فیلم «عصبانی نیستم» است و این فیلم بیشتر حاصل عصبانیت خود کارگردان است.

ابراهیم اصغری، تهیه کننده سینما که صبح امروز در مرکز همایش های برج میلاد در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان، اظهار داشت: این فیلم در مجموع آمده است تا به معضلات و مشکلات دانشجوی ستاره دار بپردازد در صورتی که همه دانشجویان دارای مشکلات فراوانی هستند.

و ی در ادامه افزود: فرزند من هم دانشجو است و دچار مشکلات عدیده ای است و در هر حال جامعه دچار مشکلات نابرابری است اما نگاه افراطی به فیلم ضربه زده است.

تهیه کننده «به کبودی یاس» در ادامه افزود: بخشی از جامعه ما دچار زیاده خواهی هستند، بخشی از جوانان ما در حالت گذار دوران فرهنگی هستند اما در کل این مشکلات ربطی به دانشجویان ستاره دارد ندارد بلکه همه دانشجویان با این معضلات دست و پنجه نرم میکنند.

تهیه کننده «شور و شیرین» در ادامه افزود: به نظر می رسد این فیلم ناشی از عصبانیت خود سازنده کار است و اگر به معضلات همه دانشجویان می پرداخت فیلم تاثیرگذار تری بود اما در حال حاضر باید دید کار کرد نمایش این فیلم چیست که باید این بحث پیگیری شود.

اصغری در ادامه افزود: بخشی از حرف فیلم با مسئولان است، بخش دیگر فیلم به آدم های فرصت طلب اشاره دارد اما پرداختن به دانشجو از دو منظر می توان دید، اول، ستاره دارد بودن صرف اصلا خوب نیست و بعد هم اگر قرار باشد دانشجو منفعل باشد  هم خوب نیست چرا که رهبری به دنبال دانشجو فعال است.

وی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: در مجموع پیام فیلم محدود به قشر خاصی از دانشجوان و این افراط گرایی به فیلم ضربه وارد کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.