چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷

با اتمام جشنواره فیلم فجر

تولید «غریبه ای در مه» در ژانر دفاع مقدس آغاز شد

پروانه مرزبان تهیه کننده نشست فیلم «بزرگ مرد کوچک» در جشنواره فیلم فجر

با اتمام سی و دومین جشنواره فیلم فجر پروانه مرزبان از ساخت فیلمی با موضوع زندگی یک نوجوان شهید به کارگردانی صادق صادق دقیقی خبر داد.

پروانه مرزبان، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود، اظهار داشت: برای فیلم سینمایی «بهار در پاییز» پروانه ساخت دریافت کرده ایم که نام این کار به «غریبه ای در مه» تغییر کرد.

وی در ادامه افزود: قرار است این کار را صادق دقیقی کارگردانی کند.

تهیه کننده «بزرگمرد کوچک» ادامه داد: تمام کارهای این فیلم انجام شده و منتظر بودیم تا بعد از اتمام سی و دومین جشنواره آن را کلید بزنیم.

وی در ادامه در مورد لوکیشن های این کار نیز ، اظهار داشت: قرار است برخی صحنه ها در تهران و شهرک دفاع مقدس و بعد از در آذربایجان ، خوزستان فیلمبرداری شود.

پروانه مرزبان در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد : «غریبه ای در مه» در رابطه با یک شهید ۱۴ ساله است که با وجود سن و سال کم در جبهه حضور داشته و در عملیات مجنون با وجود سن و سال کم به شهادت می رسد است و نگارش فیلمنامه این کار بر عهده خودم و عبدالجبار دلدار است.  

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی به هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.