پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲

رئیس رسانه ملی به شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نامه نوشت؛

گلایه ضرغامی از روحانی/ شورای نظارت تکلیف را روشن کند

ضرغامی-روحانی

به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده حسن روحانی رئیس‌جمهور، رئیس سازمان صداوسیما در نامه‌ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف درباره انتخاب مجری توسط رؤسای قوا شد.

به گزارش سینماپرس، مخالفت عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما، با انتخاب مجریان برنامه توسط نهاد ریاست‌جمهوری باعث شد که پخش برنامه گفت و گوی زنده خبری با مشکل مواجه شود و به تأخیر افتد که به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده حسن روحانی رئیس جمهور ،رئیس سازمان صداوسیما در نامه ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف در مورد انتخاب مجری توسط روسای قوا شد.

متن کامل نامه به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی

رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام

احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم.

با تشکر

سیدعزت الله ضرغامی

 

وقفه‌ بیش از یک ساعت در پخش گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور با مردم، واکنش‌های دکتر حسن روحانی را نیز در حین مصاحبه در پی داشت.

 

رییس‌جمهور در ابتدای گفت‌وگوی شامگاه چهارشنبه از مردم به خاطر این‌که مدت مدیدی پای تلویزیون منتظر این برنامه مانده بودند، تشکر کرد.

 

او در بخش دیگری خطاب به مجریان برنامه گفت: خوشحالم که با این تأخیر شما را امشب در این برنامه داریم.

 

روحانی در پایان گفت‌وگویش بار دیگر به تأخیر در پخش این برنامه اشاره کرد و گفت: یک مقدار در انجام این مصاحبه به دلایلی که نمی‌خواهم باز کنم تأخیر ایجاد شد و مردم منتظر ماندند. ان‌شاءالله در فرصت‌های بعدی در وقت مناسب با مردم صحبت می‌کنیم.

 

اجرای گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم در شامگاه چهارشنبه به سونیا پوریامین (مجری تلویزیون) و کاظم روحانی‌نژاد (خبرنگار حوزه دولت) سپرده شده بود‌. این دو پیش‌تر سابقه اجرای گفت‌وگوی تلویزیونی با رییس‌جمهور را نداشتند.

 

گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور طی چند ماه گذشته هم با حضور سه مجری تلویزیونی به روی آنتن رفته بود که در آن زمان اجرای این برنامه را ندا سپانلو، دکتر احمدی افزادی‌ و محمدرضا شهیدی‌فر برعهده داشتند که در زمان خود با حاشیه‌هایی در خصوص نحوه اجرا همراه بود.

 

عبدالرشیدی از دیگر مجریانی است که در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با حسن روحانی شرکت کرده است‌.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.