پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

همراه با فیلم های مستند در برج میلاد/

«خاطراتی برای تمام فصول» به سینما حقیقت جشنواره فجر می رود

خاطراتی برای تمام فصول

در هفتمین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، هفت فیلم مستند در سینما حقیقت جشنواره اکران خواهد شد، از جمله این فیلم ها می توان به «جایی برای زندگی» و «خاطراتی برای تمام فصول» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فردا و همزمان با هفتمین روز از برگزاری جشنواره در سینما حقیقتِ کاخ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و در ساعت ۱۱ صبح فیلم مستند «رژستیور به عقب بازمی گردد» به کارگردانی سید وحید حسینی به نمایش در خواهد آمد. این فیلم بررسی سینمای ایران پیش از انقلاب اسلامی به عنوان فیلم فارسی است.

فیلم مستند «شناسنامه» به کارگردانی سیدمحمدرضا هاشمیان نیز در ساعت ۱۳:۳۰ به نمایش درخواهد آمد. «شناسنامه» مستندی درباره تاریخچه صدور شناسنامه در ایران است. همچنین در ساعت ۱۵ مستند «نیمروز مکران» به کارگردانی ماکان عاشوری که در رابطه با تاریخ باستانی ایران است به نمایش در خواهد آمد.

در ساعت ۱۶:۳۰ نیر مستند «جایی برای زندگی» ساخته محسن استاد علی به نمایش در خواهد آمد، این مستند در رابطه با مشکلات شهروندی است. همچنین مستند «فیلمی برای دخترم سمیه» ساخته مرتضی پایه شناس نیز در ساعت ۱۸ اکران خواهد شد؛ این مستند در رابطه با موضوعی خانوادگی است.

«ملخی غول شد» عنوان مستند دیگری به کارگردانی محمدتقی فهیم است که در ساعت ۱۹:۳۰ نمایش داده می شود. این فیلم مستند در رابطه با تاریخچه روزنامه کیهان است. مستند «خاطراتی برای تمام فصول» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی نیز به عنوان آخرین مستند روز هفتم جشنواره در ساعت ۲۱ نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.