سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶

در گفت و گو با سینماپرس:

طباطبایی‌نژاد: برای اکران «شهابی از جنس نور» پی‌گیری لازم را خواهیم کرد

طباطبایی نژاد درنشست خبری فیلم «بیگانه» در جشنواره فیلم فجر

سید مهدی طباطبایی نژاد درباره اکران فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» گفت: طبیعی است که برای اکران این فیلم پی گیری خواهیم کرد، اما هنوز برنامه ریزی دقیقی برای آن انجام ندادیم.

سید مهدی طباطبایی نژاد در گفتگو با سینماپرس درباره اکران فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» گفت: طبیعی است که برای اکران این فیلم پی گیری خواهیم کرد، اما هنوز برنامه ریزی دقیقی برای آن انجام ندادیم، من به عنوان مدیر نمی توانم درباره کیفیت فیلم نظر دهم  و از زحمت دوستان تشکر می کنم که برای ساخت این فیلم زحمت کشیدند.

وی با اشاره به اینکه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصد ساخت فیلم سینمایی داستانی ندارد، خاطرنشان کرد: ساخت فیلم سینمایی بلند به بنیاد سینمایی فارابی سپرده شد.

طباطبایی نژاد در پاسخ به اینکه آیا با توجه به گلایه های کارگردان برای انجام مرحله ساخت موسیقی و دوبله فیلم اقدام خواهید کرد، گفت: جواب این پرسش را تهیه کننده فیلم آقای روح‌اله برادری باید بدهند اما ما هزینه های ساخت موسیقی و دوبله را پرداخت کردیم و این مواردی است که به دلیل کمبود زمان و دلایل دیگری انجام نشده است که در حوزه کار تهیه کننده است که انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.