سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

کارگردان «پایان خدمت» در گفتگو با سینماپرس؛

زرگرنژاد: فیلم ساختن برای سالن تاریک تجربه خوبی است

فیلم سینمایی پایان خدمت

حمید زرگرنژاد؛ کارگردان فیلم «پایان نامه» درباره استقبال عمومی از این فیلم در جشنواره گفت: در سینماهای مردمی استقبال خوب بوده و کسی در طول نمایش سینماهای مردمی از سالن خارج نشده است و از بازتاب نمایش فیلم هم راضی بودم.

حمید زرگرنژاد؛ کارگردان فیلم «پایان خدمت» در گفتگو با سینماپرس درباره استقبال عمومی از این فیلم در جشنواره گفت: در سینماهای مردمی استقبال خوب بوده و کسی در طول نمایش سینماهای مردمی از سالن خارج نشده است و از بازتاب نمایش فیلم هم راضی بودم.

وی ادامه داد: البته باید بعد از جشنواره نظرات درباره فیلم را جمع آوری کنیم و کسانی که تاکنون فیلم را دیدند خوششان آمده بود البته نظر اهالی رسانه و منتقدان خیلی مهم است.

زرگرنژاد درباره فیلم های بخش نگاه نو گفت: از فیلم هایی که در بخش نگاه نو دیدم از ملبورن خوشم آمده بود.

این کارگردان درباره حذف نشست های پرسش و پاسخ گفت: خیلی خوب بود وعوامل دوست داشتند که نظرات اهالی رسانه را بدانند ولی جشنواره مسائل مثبت دیگری دارد و حالا بی انصافی است که به دلیل نبود این بخش اعتراض کنیم و زیاد ناراحت کننده نیست چرا که سانس های خوبی را برای این فیلم در نظر گرفتند.

زرگرنژاد درباره اولین تجربه کارگردانی گفت: من 20 سال است که تجربه فیلمسازی دارم ولی فیلم ساختن برای سالن تاریک و تجربه خوبی است، اینکه فیلم با این توجه دیده می شود خیلی مهم است و این یک مسیر تازه است که از سریال سازی و تله فیلم ساختن متفاوت است، در این مدت که با مخاطب روبرو شدم، تصمیم گرفتم فیلمنامه جدید را بازنویسی کنم.

این کارگردان که تجربه ساخت فیلم ویدیویی داشته در پاسخ به اینکه برای تغییر مدیوم تلویزیون و سینما چه سازو کاری را رعایت کرده است، گفت: در فیلم کوتاه این موضوع خوب انجام می شود، چرا که من فیلم کوتاه داشتم که همه اکران در سینما شدند و کم کم این موضوع را تمرین کردم و در حال حاضر «پایان خدمت» اندازه پرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.