جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

" تئاتر فجر" به ایستگاه آخر رسید/

از آخرین اجرای «اپرای لیلی و مجنون» تا «آرش ساد» رحمانیان در تالار حافظ

اپرای لیلی و مجنون

امروز جمعه 11 بهمن‌ماه، 12 نمایش در آخرین روز از برگزاری جشنواره تئاتر فجر، روی صحنه می‌رود. از جمله این اجراها می توان به آخرین اجرای «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» و همچنین نمایش «آرش ساد» به کارگردانی محمد رحمانیان اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در آخرین روز از جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت نمایشی اجرا نخواهد شد. اما در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر، امروز نمایش «فریب» به کارگردانی اندرو تومئو گومیلا از کشور اسپانیا دومین روز اجرای خود را در ساعت 19 پشت سر می‌گذارد.همچنین نمایش «بی استخوان» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی، در تالار چهارسو و در ساعات 18 و 20:30 اجرا می‌شود.

تالار قشقایی نیز امروز میزبان نمایش «زمان لرزه» به کارگردانی زندی در دو سانس 19:30 و 17:30 است. نمایش «رد پروانه‌ای از آن دنیا» به کارگردانی جلیل امیری در ساعات 17 و 19 درتالار سایه روی صحنه می‌رود. در کارگاه نمایش نیز نمایش «من زنده‌ام » به نویسندگی عبدالحی شماسی و کارگردانی مژده ساعی نمایشنامه خوانی خواهد .این نمایش که تنها نمایش راه‌یافته به بخش نمایشنامه خوانی جشنواره تئاتر فجر است یک اجرا در ساعت 16:30 خواهد داشت.


نمایش «تار شیشه ای» به کارگردانی کیوان صباغ در ساعات 17:30 و 19:30مهمان تماشاخانه سنگلج است. و تالار هنر نیز امروز میزبان  نمایش «رویای پروانه‌ای» به کارگردانی جونجو کیم حاصل همکاری سه کشور ایران، کره وفرانسه در ساعت‌های 17 و 19:30 است.


نمایش «آرش ساد» به کارگردانی محمد رحمانیان، در ساعت‌های18 و 21 در تالار حافظ به نمایش درخواهد آمد. و  آخرین اجرای «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به کارگردانی بهروز غریب‌پور در ساعت19 در تالار فردوسی روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه‌ ایرانشهر،با دو سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی و استاد سمندریان به ترتیب شاهد اجرای «زنان ایبسن-عقابی در قفس» از بخش بین‌الملل در ساعت 19:30، به کارگردانی  یونی داهر از کشور نروژ و نمایش «زندگی انسان»  به نویسندگی نیکلای آندریف و کارگردانی مسعود دلخواه در نوبت‌های 18 و 20:30هستند. نمایش «زندگی در تئاتر» به کارگردانی محمد برهمنی نیز در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران و در ساعات  17 و 19 به نمایش در خواهدآمد.
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.