چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

حواشی تئاتر فجر/

از بازی شگفت نوجوان 12 ساله تا تأخیر «هموریباس» در تالار حافظ

نمایش «هموریباس»

یازدهمین روز از جشنواره تئاتر فجر با اتفاقاتی چون شگفتی تماشاگران از بازی نوجوان 12 ساله مشهدی در نمایش«2 بر 1 به نفع بارسلونا» و تآخیر در اجرای نمایش «هموریباس» به کارگردانی یاسر خاسب همراه بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در یازدهمین روز از جشنواره تئاتر فجر ۱۳ نمایش در سالن‌های اختصاص یافته به جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفت. از جمله این نمایش‌ها می توان به نمایش «۲ بر ۱ به نفع بارسلونا» به کارگردانی مهسا غفوریان اشاره کرد. این نمایش که کاری از تئاتر مشهد است با حضور حمیدرضا شجری؛ نوجوان ۱۲ ساله مشهدی توانست رضایت نسبی مخاطبان تئاتر را به دست بیاورد.

 

نمایش «۲ بر ۱ به نفع بارسلونا» روایت‌گر زندگی یک زوج است که دچار اختلافاتی با یکدیگر شده‌اند. حضور این بازیگر نوجوان برای تماشاگران بسیار جذاب و این نوجوان با تشویق حاضران مواجه شد.

 

از دیگر اتفاقات یازدهمین روز از جشنواره تئاتر فجر می توان به اجرای نمایش «هموریباس» به کارگردانی یاسر خاسب اشاره کرد. این نمایش که با تاخیری یک ساعته در تالار حافظ به روی صحنه رفت کاری از گروه «بدن دیوانه» است. علت تآخیر در اجرای این نمایش از سوی خاسب، شرایط نامناسب تالار حافظ و ناامنی این سالن برای به صحنه رفتن نمایش «هموریباس» که نمایشی متکی بر فرم و حرکات است، اعلام شد.

 

گفتنی است که حضور مسئولان تئاتری همچون حسین طاهری، علی مرادخانی و قادر آشنا و همچنین پشت در ماندن برخی از علاقمندان به دیدن دو نمایش «کافه باله» و «ازدواج اجباری» در تماشاخانه ایرانشهر نیز از جمله نکاتی است که در روز یازدهم جشنواره به چشم می‌خورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.