سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۴

امروز با جشنواره تئاتر فجر/

اجرای «ازدواج اجباری» مؤدبیان در تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

یازدهمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان 11 نمایش در بخش های مختلف جشنواره خواهد بود. امروز نمایش «ازدواج اجباری» به کارگردانی داریوش مودبیان در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز؛ سه شنبه؛ 8 بهمن ماه تالار وحدت اجرایی نخواهد داشت. در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نمایش «طلسم صبحگل» به کارگردانی قطب الدین صادقی در  ساعت 19 انجام به روی صحنه خواهد رفت. همچنین در تالار چهارسوی نیز نمایش «مده آ» به کارگردانی  میلاد نیک آبادی در ساعت های 18 و 20:30 روی صحنه می رود.

 

تالار قشقایی امروز میزبان نمایش «ماضی استمراری» به کارگردانی ندا هنگامی است که در ساعات 17:30 و 19:30 روی صحنه می رود. نمایش «مرگ نویسنده» به کارگردانی حسن جودکی، در ساعات 17 و 19 در تالار سایه میزبان علاقه مندان است. هچنین نمایش «دو بریک به نفع بارسلونا» به کارگردانی مهسا غفوریان در کارگاه نمایش و در ساعات 16:30 و 18:30 اجرا می شود.

 

تماشاخانه سنگلج نیز امروز میزبان نمایش «جن هایی که سال اسب می آید» به کارگردانی کریم علی خواه در ساعات 17:30 و 19:30 میشود. در تالار هنر نیز نمایش «آنکه گفت، آری. آنکه گفت نه» به کارگردانی کیومرث مازندرانی در ساعت عای 17 و 19 به روی صحنه خواهد رفت. در تالار حافظ نیز نمایش «هموریباس» به کارگردانی یاسر خاسب در دو نوبت 18 و 20 اجرا می شود و تالار فردوسی نیز به روال شب های گذشته میزبان نمایش «اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به کارگردانی بهروز غریب پور است.

 

نمایش «ازدواج اجباری» به کارگردانی داریوش مودبیان، در سالن استاد ناظرزاده کرمانی در ساعت های  17 و 19:30 اجرا می شود. در سالن استاد سمندریان نیز نمایش «کافه باله» به کارگردانی گروه هرم از کشور فرانسه  ساعت 18 به روی صحنه خواهد رفت. همچنین نمایش «13-13 تبصره 8» کار همایون غنی زاده، کار مشترک ایران و استونی در ساعت 17 و 19 اجرا میشود.  تماشاخانه آو نیز امروز آخرین اجرای نمایش «ملپامنی» به کارگردانی بابک مهری در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.