شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

امروز با تئاتر فجر/

«سمفونی استخوان های ترک‌خورده» در جشنواره تئاتر فجر طنین انداز می‌شود

سمفونی استخوان های ترک‌خورده

هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر میزبان 14 نمایش در بخش های مختلف جشنواره است. امروز پنج نمایش در بخش بین الملل جشنواره اجرا می شود. نمایش «سمفونی استخوان‌های ترک‌خورده» عنوان نمایشی است که امروز به صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر، تالار وحدت میزبان آخرین اجرای نمایش «Pythian Oratorio» با نویسندگی و کارگردانی ولادیمیر استانیفسکی است که در سانس 18 و 20:30 و در قالب بخش تئاتر ملل روی صحنه می‌رود.

مجموعه تئاتر شهر نیز امروز میزبان چند نمایش است، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «من تمامی مردگان بودم» با کارگردانی عبدالله برجسته از مشهد است که در ساعت 19 و در قالب مسابقه بین‌الملل و چشم انداز تئاتر ایران در سال93 روی صحنه‌ می‌رود. نمایش «سه جلسه‌تراپی و یک مهمانی» با نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان امروز، در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر  در ساعات 18 و 20:30 اجرا می‌شود. همچنین نمایش «سرایت درد» به کارگردانی ماتورین بولز از کشور فرانسه در ساعات 17:30 و 19:3 در تالار قشقایی به روی صحنه می رود. نمایش «یک» به کارگردانی صاحب آهنگر نیز امروز در ساعات 17و19 در تالار سایه و نمایش «فورتی» به کارگردانی احسان شایانفرد در ساعات 17و19 در کارگاه نمایش روی صحنه می روند.

 

«اپرای عروسکی لیلی و مجنون» با نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور برای چهارمین روز متوالی در قالب بخش میهمان جشنواره تئاتر فجر ساعت 19 در تالار فردوسی اجرا می‌شود. تماشاخانه سه نقطه نیز در روز هشتم جشنواره، میزبان اجرای نمایش «ریچارد دوم» نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی مهدی کوشکی‌زاده است که ساعت 18:30 روی صحنه می‌رود.

 

نمایش «گلوله جادویی» نوشته ملیحه مرادی جعفری به کارگردانی احمد ایرانی‌خواه امروز آخرین اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر پشت سر خواهد گذاشت. این نمایش در دو سانس 18 و 20:30 و در قالب بخش چشم انداز تئاتر ایران و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران روی صحنه می‌رود. تالار هنر در هشتمین روز جشنواره میزبان نمایش «سمفونی استخوان‌های ترک خورده»  به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی در دوسانس 17 و 19 است.

 

خانه نمایش هم امروز میزبان نمایش «همه چیز درباره آقای الف» نوشته آرش عباسی با کارگردانی هادی عزیزی در دوسانس 16:30 و18:30  است. نمایش «هملت» به کارگردانی آرش دادگر در ساعات 18 و 20 در تالار حافظ به روی صحنه می رود. «گمشده در یانکرز» عنوان نمایش دیگری به کارگردانی مرتضی برزگر زادگان است که در ساعات 17و19 در تالار ناظر زاده کرمانی به روی صحنه می رود. نمایش«فلان و چنان حکومت خان جان» به کارگردانی محهدی محمدی نیز در تالار استاد انتظامی به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.