پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

برنامه‌های امروز تئاتر فجر/

از اولین اجرای استانیفسکی در تالار وحدت تا «مرد بالشی» محمد یعقوبی

ولادمیر استانیفسکی

ششمین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای 9 نمایش در بخش صحنه ای خواهد بود. از جمله این نمایش ها می توان به نمایش «مرد بالشی» و «ریچارد دوم» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، امروز پنجشنبه، سوم بهمن ماه، نمایش «فرجام سفر طولانی طوبا» کار محسن حسن زاده در نوبت های 18 و 20:30 تالار چهارسو اجرا می شود.در تالار سایه نیز نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی سید محمد مساوات در نوبت های 17و19 روی صحنه خواهد رفت.کارگاه نمایش نیز میزبان نمایش «رضا» به کارگردانی جابر رمضانی در ساعات 16:30 و 18:30 می شود. در تالار قشقایی نیز نمایش «سنگ بست» به کارگردانی محمد‌مهدی خاتمی در ساعات 17:30و19:30 روی صحنه می رود.


همچنین تماشاخانه سنگلج نیز امروز میزبان نمایش «چند ریشتر حرف تب دار» به کارگردانی محمد شاکری نیز در ساعت های 17:30و19:30  است. تالار هنر نیز به اجرای نمایش«ابولهول» به کارگردانی داوود پورحمزه اختصاص دارد که در بخش مسابقه مرور تئاتر ایران روی صحنه می رود. در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان نیز نمایش«خیال بی خیال» به کارگردانی احسان فاضلی در ساعات 17و19 اجرا می شود.


در بخش مسابقه بین‌الملل نیز نمایش«مرد بالشی» به کارگردانی محمد یعقوبی و آیدا کیخانی در ساعت های 17و19:30سالن استاد ناظرزاده کرمانی به اجرا در می آید. نمایش«تنها در میان جمعیت» به کارگردانی آنادورادورنو از ایتالیا نیز در سالن استاد سمندریان به اجرا در می آید.این نمایش دو اجرا در ساعتهای 18و20:30انجام می دهد. نمایش«ریچارد دوم» به کارگردانی مهدی کوشکی نیز در ساعت 18:30مهمان تالار استاد شکیبایی تماشاخانه سه نقطه خواهد بود.


نمایش«خیال بی خیال» به کارگردانی احسان فاضلی در ششمین روز جشنواره در سالن استاد انتظامی و در نوبت های 17و19اجرا می شود. تالار فردوسی نیز در این روز میزبان علاقمندان«اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به کارگردانی  بهروز غریب پور خواهد بود که در ساعت 19 اجرا می شود. نمایش«p2» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی نیز در نوبت های 18و20تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت. تالار وحدت در ششمین روز جشنواره میزبان اجرای نمایش«Pythin Oratorio» به کارگردانی ولادیمیر استانیفسکی می شود که در نوبت های 18و20:30روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.