سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

برنامه‌های امروز تئاتر فجر/

معتمدآریا در چهارمین روز از تئاتر فجر روی صحنه می‌رود

نمایش ننه دلاور

در چهرمین روز از اجرای صحنه ای جشنواره بین المللی تئاتر فجر 11 نمایش اجرا می شود، از جمله این نمایش ها «ننه دلاور» به کارگردانی زهرا صبری است که با حضور فاطمه معتمدآریا در سالن استاد سمندریان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در چهارمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر تالار وحدت میزبان نمایش «خانه برناردآلبا» به کارگردانی نیکل کریستین اشنایدر بائور است که در ساعت 18 و20:30 به روی صحنه خواهد رفت، این نمایش در بخش بین الملل جشنواره حضور دارد.

 

همچنین مجموعه تئاتر شهر نیز امروز میزبان چهار نمایش خواهد بود، در تالار اصلی امروز اجرایی به روی صحنه نخواهد رفت. در تالار چهارسو نمایش «مدریک» به کارگردانی شهرام کرمی در ساعات 18 و20:30 اجرا خواهد شد و تالار قشقایی نیز در ساعات 17:30و19:30 میزبان نمایش «خانه آقای کرمی» بوده و نمایش های «اینجا کجاست؟» به کارگردانی شیوا مسعودی در ساعات 17و19 و «پوتین ها» به کارگردانی کاوه مهدوی در ساعات 16:30 و 17:30 به ترتیب در سالن های سایه و کارگاه نمایش به روی صحنه می رود.

 

تماشاخانه سنگلج نیز امروز میزبان نمایش «کالیگولا» به کارگردانی سعید کاظمی است، این نمایش در ساعات 17:30 و 19:30 به روی صحنه می رود. همچنین در تالار هنر نیز نمایش «جامانده» به کارگردانی بهار محمد زاده در ساعات 17 و 19 اجرا می شود. نمایش «مخزن» نیز به کارگردانی مهدی رضایی کاشا در ساعات 16:30 و 18:30 در کارگاه نمایش اجرا خواهد شد. «معمای مطربان پریشان» به کارگردانی کوروش زارعی نیز در تالار حافظ و در ساعات 18 و20 به روی صحنه خواهد رفت.

 

همچنین در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر نمایش «عکس های جیهان» به کارگردانی کلودیا سوراسه از کشور ایتالیا در ساعات 17 و 19:30 به روی صحنه خواهد رفت و نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی زهرا صبری و با بازی فاطمه معتمد آریا و فاطمه نقوی در ساعات 18و21 به روی صحنه خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.