دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

هشت نمایش صحنه‌ای در سومین روز از تئاتر فجر اجرا خواهد شد

تئاتر شهر*

سومین روز جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای هشت نمایش صحنه ای در تالار اصلی،چهار سو،سایه،کارگاه نمایش،مجموعه تئاتر شهر و تالار های هنر،حافظ،استاد ناظر زاده کرمانی و استاد سمندریان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،دوشنبه 30 دی،تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر شاهد آخرین اجرای نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجان پور در ساعت 19 می شود وتالار چهار سو نیز به اجرای نمایش«مضحکه دزد ها» به کارگردانی هادی عامل هاشمی اختصاص دارد که در ساعات 18 و 20:30 روی صحنه خواهد رفت. همچنین در سالن های سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز به ترتیب نمایش «مم وزین» به کارگردانی تینو صالحی در دو نوبت های 17 و 19 و نمایش «پوتین ها» به کارگردانی کاوه مهدوی در نوبت های 16:30 و 18:30 اجرا خواهد شد.

 

نمایش «جامانده» به کارگردانی بهار محمود زاده در ساعات 17 و 19 در تالار هنر و همچنین در تالار حافظ نیز نمایش «در باب تفریحات سالم و غیر سالم» به کارگردانی مشترک کریمی و عرفانی در ساعات 18 و 20 روی صحنه می رود.

 

سالن استاد ناظر زاده کرمانی نیز امروز میزبان نمایش «عکس های جیهان» کار کلودیا سوراسه از کشور ایتالیا در ساعات 17 و 19:30 خواهد بود  و در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر نیز نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی  زهرا صبری، ساعت 21 اجرا می شود.

 

در بخش خیابانی،سومین روز جشنواره نیز نمایش های «کاشت داشت برداشت» ، «چهار خان برای جاسم» ، «سال های دور از خانه»،«یه آسمون آبی» و «سفر دل»، از ساعت 15 تا 18 در محوطه مجموعه تئاتر شهر و نمایش «خلیج فارس» نیز در ساعت 17 در باغ هنر اجرا می شوند.

 

سی و دومین جشنواره تئاتر فجر از 24 دی تا 12 بهمن در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.