یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

«مثل زندگی» اواخر امسال در جنگل های گیلان کلید می‌خورد

لوگو فیلم

فیلم سینمایی «مثل زندگی» به کارگردانی نادر معصومی اسفند ماه در جنگل های گیلان جلوی دوربین می‌رود.

«بهروز رشاد» تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: مضمون اصلی «مثل زندگی» در ارتباط با رویای سینما است. یک عده جوان در رویای بازیگری هستند و قصد دارند فیلمی بسازنند، برای تحقق آرزوی های خود با چند سوپراستار سینما تماس می گیرند و هیچ کدام جوابشان را نمی دهند اما آن ها ناامید نمی شوند و خودشان شخصاً یک فیلم می سازنند.

وی در ادامه در مورد زمان کلید خوردن کار نیز، اظهار داشت: قرار است پایان جشنواره فیلم فجر پیش تولید این کار را آغاز کنیم و اسفند ماه کار را کلید بزنیم.

رشاد در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن های کار، نیز توضیح داد: 40 تا 45 روز فیلمبرداری در نظر داریم و اکثر لوکیشن های ما در شمال کشور و استان گیلان است.

تهیه کننده «شیفته» در ادامه در مورد بازیگران این فیلم نیز، توضیح داد: برای بازیگران نیز قرار است از بیشتر از افراد بومی بهره ببریم شاید دو بازیگر چهره نیز در این فیلم استفاده شود.

رشاد در ادامه افزود: فیلم سینمایی «مثل زندگی» اولین فیلم بلند نادر معصومی در مقام کارگردان است و وی کار فیلمبرداری را نیز انجام می دهد.

تهیه کننده «دامنه های سفید» در پایان در مورد عوامل فیلم نیز، اظهار داشت:  نویسندگی این کار بر عهده مجید فهیم خواه و عکاس پروژه نیز بهروز صادقی است.

بنابراین گزارش، «دامنه های سفید»، «شبی در تهران»، «زمانه» و «شیفته» در کارنامه تهیه کنندگی بهروز رشاد به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.