جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

اصغری: انتظار داشتم «فرشته» به فیلم فجر راه پیدا کند

ابراهیم اصغری

تهیه کننده فیلم فرشته گفت: انتظار داشتم فیلم «فرشته» که به موضوع روز و مشکلات اقتصادی و تحریم ها می پردازد را می پذیرفتند. شاید فیلم ما شعار رئیس جمهور مبنی بر نمایش اعتدال و امید در جامعه را نتوانسته نشان دهد که از نظر دوستان برای جشنواره فجر پذیرفته نشده است!

 ابراهیم اصغری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» تولید سال ۹۰ است و من بعد از ۲ سال موفق شدم این فیلم را اکران کنم و در گروه آزاد این فیلم با ۵ سالن سینما کار خود را آغاز خواهد کرد. سالن های بیشتری برای نمایش این فیلم ابراز تمایل کرده اند و ما تا هفته آینده با بررسی های بیشتر شاید تعداد سالن ها را افزایش دهیم.در حال حاضر در پردیس زندگی ،آزادی و بقیه سالن های در قرارداد به نمایش در می آید. فیلم یک کمدی اجتماعی است و فکر می کنم برای جوانان فیلم جذابی است. امیدوارم بتواند با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند و در این فصل تماشاچیان را به سالن سینما بکشاند.

وی ادامه داد: به نظر من در این چند سال یکی از مشکلات سینما هزینه های سر سام آور تولید بود و اخیرا یکی از اشکالات بزرگ را می توان هزینه بالای تبلیغات برای کالاهای فرهنگی مانند فیلم سینمایی دانست. این شرایط خیلی به سینما ضربه می زنند. با توجه به اینکه این کالاها در زمان محدودی در سینماها اکران می شود پرداخت این هزینه‌ها برای تبلیغات معقول و مقرون به صرفه نیست.تبلیغ در بیلبوردهایی که از ۵ تا بیست میلیون در اختیار شهرداری است برای ما سنگین است و ما نتوانستیم تبلیغ آنچنانی داشته باشیم ولی با هماهنگی ای که با بازرگانی تلویزیون داشته ایم از یکی دو روز آینده تیزرهای ما پخش خواهد شد.

اصغری ادامه داد: اگر فیلم سینمایی «پنج شنبه آخر ماه» در شرایط خوبی اکران می شد فیلم می توانست فروش خوبی کند ولی الان نمی توانم پیش بینی صحیحی داشته باشم .با این تبلیغات محدود و زمان محدود و نزدیک شدن به فجر و تعداد سالن های کم باز هم امیدوارم فیلم فروش خوبی خواهد داشت.

اصغری گفت: من امسال دو فیلم «تبسم گرگ» و «فرشته » را برای فجر داشتم که هر دو فیلم برای حضور در جشنواره رد شدند. انتظار داشتم فیلم «فرشته» که به موضوع روز و مشکلات اقتصادی و تحریم ها می پردازد را می پذیرفتند. شاید فیلم ما شعار رئیس جمهور مبنی بر نمایش اعتدال و امید در جامعه را نتوانسته نشان دهد که از نظر دوستان برای جشنواره فجر پذیرفته نشده است!

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.