یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

اصغری: تولید فیلم شهید شوشتری در انتظار بودجه فارابی است

شهید شوشتری*

ابراهیم اصغری گفت: پروژه شهید شوشتری به بنیاد سینمایی واگذار شد و پس از اتمام مرحله نگارش فیلمنامه در دو ماه آینده در صورت تامین بودجه توسط فارابی اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

«ابراهیم اصغری» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد زمان کلید خوردن فیلم شهید شوشتری، اظهار داشت: در تلاش هستیم مقدمات کار را برای تولید این پروژه مهیا کنیم.

تهیه کننده «شور شیرین» در ادامه افزود: مکاتباتی که شخصا با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی داشتم نهایتاً منجر به این شد تا کار در بنیاد سینمایی فارابی پیگیری شود. رئیس و قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی نیز از این کار خوششان آمد و انگیزه بالایی دارند تا این فیلم تولید شود.

تهیه کننده «تبسم گرگ» در ادامه افزود: این فیلمنامه با موضوع شهدای وحدت و بررسی حوادث سال 1388 در سیستان و بلوچستان با نگاه به زندگی شهید شوشتری نوشته شده است.

اصغری تصریح کرد: قصه بسیار جذاب و نگاه ما این است که فیلمی با مهارت های فنی ، تکنیکی، جذاب و به روز باشد تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

تهیه کننده «به کبودی یاس» در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد: کار آخرین مراحل نگارش خود را طی یکی، دو ماه آینده سپری می کند و به محض تامین بودجه توسط بنیاد سینمایی فارابی، ابتدای سال آینده جلوی دوربین خواهد رفت.

نورعلی شوشتری (زادهٔ ۱۳۲۷ در نیشابور - مرگ ۲۶ مهر ۱۳۸۸ در پیشین) یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در انفجار انتحاری کشته شد. او در زمان این ترور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه بود و درجهٔ سرتیپی داشت.

 «او خوب سنگ می‌زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شورشیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.