شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

«تبسم گرگ» و «فرشته» ابراهیم اصغری منتظر راهیابی به فیلم فجرند

ابراهیم اصغری*

ابراهیم اصغری امسال با دو فیلم اولی «تبسم گرگ» و «فرشته» به دفتر سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارسال کرده است و منتظر راهیابی این دو فیلم به جشنواره است.

«ابراهیم اصغری» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال دو فیلم اولی «تبسم گرگ» و «فرشته» را به دفتر سی و دومین جشنواره ارسال کردیم و منتظر هستیم، ببینیم که این دو فیلم به جشنواره راه پیدا می کنند یا خیر؟

وی در ادامه افزود: «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده به موضوع حیات وحش می پردازد، این فیلم حدود دو ماه پیش  تمام مراحل فنی خود را طی کرد و آماده نمایش بود.

اصغری ادامه داد: «فرشته» نیز یک فیلم اجتماعی است که به معضلات اقتصادی در جامعه می پردازد. این فیلم آخرین مراحل فنی خود را می گذراند و ظرف چند روز آینده آماده نمایش می شود.  

بنا بر این گزارش، لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی و پردیس افکاری در «تبسم گرگ» به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه نویس و کارگردانی «تبسم گرگ» بر عهده جواد علیزاده انجام شده که «احمد کاوری» نیز وی را در کارگردانی این فیلم همراهی کرده است.

حامد فرشته حکمت (مدیر فیلمبرداری)، داریوش پیرو (طراح صحنه و لباس)، رضا تهرانی (مدیر صدابرداری) و محبوبه نظری (دستیار و برنامه ریز) از عوامل سازنده «تبسم گرگ» هستند.

بنابراین گزارش، فیلم «تبسم گرگ» روایتگر داستان زندگی مردی شکارچی بوده که در تقابل با طبیعت به مشکلات متعددی بر می خورد.

همچنین فیلم «فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حسن آخوندپور در شهر مشهد جلوی دوربین رفت.

«فرشته» مضمونی اجتماعی دارد که در یک فضای شهری روایت می شود. موضوع آن درباره خانواده ای است که پدر به زندان افتاده و دختر در تلاش است تا او را از زندان آزاد کند که اتفاقاتی را رقم می زند.

«فرشته» محصول صدا و سیمای خراسان است که برای حضور در بخش فیلم اولی ها سی و دومین جشنواره فیلم فجر متقاضی است.

عوامل این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: داود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، مدیر تولید: ابراهیم الهیاری، طراح صحنه: داود رحمانی، طراح لباس: محبوبه سلطانی، طراح گریم: حجت خاکپور، و بازیگران: الهی شه پرست، روشنک سه قلعگی، ندا کوهی، امیر محاسبتی، سعید ولی زاده، امیرحسین رفیعا و

 «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شورشیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.