چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

رییس شهرک سینمایی دفاع مقدس درگذشت

اسامی درگذشتگان فیلم «معراجی‌ها»

معراجی ها

هویت پنج نفر از درگذشتگان حادثه مرگبار پشت فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی که یکی از آنها علی اکبر رنجبر؛ رییس شهرک سینمایی دفاع مقدس است مشخص شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، جواد شریفی راد مدیر جلوه های ویژه فیلم معراجی ها، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم به همراه یک کارگر صحنه و دو تن از نیروهای تدارکات فیلم معراجی ها در انفجار پشت صحنه فیلم ده نمکی درگذشتند.

برپایه این گزارش، این حادثه امروز زمانی رخ داد که در سر صحنه فیلم یک خودرو جلوه های ویژه منفجر شده و در اثر این حادثه جمشید احسانی فر، جواد شریفی، مهدی مرادی و علی اکبر رنجبر؛ مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس درگذشتند.

 رضا فرجی نیز که در صحنه این حادثه حضور داشت نیز کشته شد.

طبق شنیده ها یک کارگر صحنه و بدلکاری که سوار بر اتومبیل بود نیز از دیگر کشته شده های این حادثه هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار ما و طی تماس با یکی از افراد حاضر در این مکان، هم اکنون مرتضی مولایی یکی از نیروهای خدمات که در این حادثه آسیب دیده بود بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری تحت عمل جراحی است و سایر مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شده اند. 

کل مجروحان و درگذشتگان این حادثه 18 نفر اعلام شده اند هرچند آمار رسمی در دست نیست و مسئولان و عوامل اصلی فیلم تاکنون سکوت اختیار کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.