چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

اختصاصی سینماپرس،

انفجار در شهرک دفاع مقدس/ مرگ ۵ نفر در صحنه فیلم ده‌نمکی

معراجی ها

پنج نفر از عوامل فیلم «معراجی‌ها» یک ساعت پیش بر اثر انفجاری در سر صحنه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پنج نفر از عوامل فیلم «معراجی‌ها» که در جلوه های ویژه حضور داشتند سر صحنه این فیلم که در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری می شود جان خود را از دست دادند    .

بابک برزویه عکاس این فیلم که به شدت از این اتفاق ناراحت بود با اعلام این خبر ادامه داد: من در سر صحنه حاضر نبودم اما از اطلاعاتی که گرفتم چاشنی ها دیر عمل کردند و زمانی که عوامل جلوه های ویژه برای چک کردن این چاشنی ها رفتند ناگهان هنگام جازدن چاشنی همه آنها ترکیدند.

وی که ابراز ناراحتی بسیار زیادی می کرد گفت: جواد شریفی یکی از عوامل جلوه های ویژه دیروز گفته بود دوست دارم سر صحنه فیلمبرداری بمیرم    .

در تماس خبرنگار سینماپرس با یکی از مسئولان شهرک دفاع مقدس وی اعلام کرد که خبر را نمی تواند در اختیار خبرگزاری ها بگذارد!

معراجی ها

لازم به ذکر است که در فیلم اخراجی ها۳ ده نمکی نیز یکی از هنروران بر اثر سقوط جان خود را از دست داده بود.

شریفی‌راد  که جزو باسابقه‌ترین مدیران جلوه های ویژه در سینمای ایران بود تاکنون مسئولیت جلوه‌های ویژه بیش از ۳۰فیلم سینمایی را برعهده داشته است به تازگی مراحل فنی فیلم عظیم «محمد(ص)» را به پایان رسانده بود.

از نخستین تجربه‌های او در سینمای انقلاب می توان به «حمله به اچ۳»، «شمارش معکوس»،‌ »مسیر معکوس» اشاره کرد و از آخرین کارهای او «شکارچی شنبه» و «اخراجی‌های یک و ۲» بود.

شنیده ها حاکی است که در این حادثه که بر اساس انفجار ناگهانی یک خودرو در سر صحنه به وجود آمد علی اکبر رنجبر؛ رییس شهرک سینمایی دفاع مقدس نیز جان خود را از دست داده است.

تاکنون تماس با تهیه کننده و کارگردان معراجی ها میسر نشده و هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار خبرنگاران سینماپرس قرار نگرفته است اما به محض اطلاع این خبر به روز رسانی خواهد شد.

نظرات

  • جلال الدین بابک ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ - ۰۵:۳۳
    0 0
    مرسی خوب وجامع البته باید چند روزی باشم تا بتونم نظر جامعی داده باشم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.