سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۳

به بهانه اکران فیلم «سگ های پوشالی»/

فرزاد فرزین: نقشم در «سگ‌های پوشالی» ارتباطی با موسیقی ندارد

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین؛ خواننده موسيقي پاپ و بازیگر فیلم سینمایی «سگ های پوشالی»، گفت: برخلاف دو فیلم قبلی که بازی کردم، نقشی که در این فیلم ایفا می‌کنم ارتباطی با موسیقی ندارد.

فرزاد فرزین بازیگر فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» به بهانه اکران این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس از سومین تجربه بازیگری خود صحبت کرد و گفت: فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» سومین تجربه بازیگری و البته اولین تجربه حرفه ای من است.

وی افزود: نقش هایی که در دو فیلم قبلی خود داشتم تا حدی مربوط به موسیقی بود به طور مثال در فیلم سینمایی «پسران آجری» ساخته مجید قاری زاده نقش یک پسر سرراهی را بازی می کردم که در مرکز بی سرپناهان بزرگ شده بود و به نوعی هم با موسیقی سر و کار داشت.

وی افزود: فیلم بعدی ساخته مرحوم جهانگیری بود که باز مربوط به موسیقی میشد؛ اما این فیلم اصلا ارتباطی با موسیقی ندارد. یک ژانر جنایی است و من با توجه به پیشنهادی که شد برای اینکه خود را در بازیگری سینما به صورت حرفه ای محک بزنم این کار را قبول کردم.

فرزین گفت: در این فیلم نقشم خیلی بلند نیست اما راحت هم نبود و سختی های خاص خود را داشت، اما من با کمک های رضا توکلی کارگردان و بازیگر خوب سینمای ایران تمام تلاشم را برای بازی در این فیلم کردم و به عنوان اولین تجربه کاملا حرفه ای و سینمایی خودم راضی هستم.

این خواننده که به تازگی به بازیگری روی آورده است در پاسخ به این سوال که آیا بازیگری را ادامه می دهید عنوان کرد: بستگی به پیشنهادهایی دارد که برای بازیگری خواهم داشت. سعی می کنم گزیده و نقش هایی که برایم جذابیت دارد را انتخاب کنم و فکر می کنم بعد از دیدن این فیلم، کارگردانانی که به صورت فنی و با دید فنی کار را نگاه می کنند شاید نظرشان درباره من تغییر کند.

وی ادامه داد: در بازتاب این فیلم نزد طرفداران موسیقی ام باید بگویم احتمال اینکه از نقشم خوششان نیاید زیاد خواهد بود، اما باید فیلم را ببینند و بعد درباره آن نظر دهند زیرا من جدا از خوانندگی، در این فیلم مانند باقی بازیگران در یک نقش ساختگی و داستانی ظاهر شده ام.

فرزین در پایان این گفت و گو از همکاری با رضا توکلی کارگردان این فیلم ابراز رضایت کرد و گفت: توکلی بسیار انسان شیرینی است و این فیلم اولین تجربه سینمایی او بوده و فکر کنم خوب از عهده آن بر آمده و کار خوب و قابل دفاعی را ساخته باشد.

گفتنی است فیلم سینمایی «سگ‌های پوشالی» از چهارشنبه 18 دی ماه با سرگروهی سینما قدس اکران می شود و قرار است در حال حاضر 16 سينما در تهران و چند سينما در شهرهای مشهد، اصفهان، رشت و... برای اکران همزمان این فیلم آماده شوند.

 اين فيلم که ابتدا با نام «صفحه 113» ساخته شد و سپس به «سگ‌های پوشالی» تغيير نام داد، موضوعی معمايی پليسی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «مهندس جوانی در بدو افتتاحيه يک پروژه ملی دچار سانحه‌ای عجيب و شگفت‌انگيز می شود و همين او و ديگران را نيز دچار سردرگمی مي کند تا اينکه… ».

ليلا اوتاديی، عليرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکيی، نيما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شيرين بينا‌، مرتضی ضرابی، فرزاد فرزين و اميد محبی در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.