سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

نسخه نهایی «انارهای نارس» تا پایان هفته به فیلم فجر می‌رود

انارهای نارس

فیلم سینمایی«انار های نارس» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجیدرضا مصطفوی تا پایان هفته به صورت کامل مراحل فنی را طی خواهد کرد تا به فیلم فجر ارسال شود.

مجید رضا مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: بهمن اردلان در استودیو بهمن آخرین مراحل میکس و مونتاژ صدا را انجام می دهد.از فردا ساخت تیتراژ فیلم را آغاز خواهم کرد و هم تصویر خواهم گرفت و هم کار گرافیکی خواهم کرد. اصلاح رنگ در موسسه سینمایی پیشگامان آریا  توسط سامان وفایی زیر نظر بهروز رایگان مدیر فیلمبرداری در حال انجام است و با پیایان این مراحل ،مراحل فنی ما به اتمام خواهد رسید.تا پایان هفته نسخه نهایی را به دفتر جشنواره ارسال خواهم کرد.

وی تصریح کرد:بهمن و اسفند سال پیش پیش تولید بودیم و در فروردین ماه و اردیبهشت مجموعا 33 جلسه فیلمبرداری داشتیم.

مصطفوی ادامه داد:فیلم سینمایی«انار های نارس» یک فیلم از سینمای مستقل است که از سینمای اجتماعی محسوب می شود و خلاصه داستان این فیلم  آمده است: آدمی که منتظر است هیچ نشانی ندارد... هیچ نشانه خاصی... فقط با هر صدایی بر می‌گردد.

وی افزود:کسانی که فیلم من را دیده اند نظرشان بر این بوده که بازی های این فیلم بازی های متفاوتی بوده است. قطب الدین صادقی یکی از بهترین بازی های عمرش را انجام داده است و هیچ رگه ای از تاتر در بازی او وجود ندارد.آنا نعمتی فصل جدیدی از بازی خود را بعد از 17 سال ارائه می دهد و پژمان بازغی با یک گریم متفاوت یک بازی متفاوت را ارائه داده است.

مصطفوی گفت: فیلم سینمایی«انار های نارس» نقدی است بر دورانی است که ما از آن گذر کردیم ولی متاسفانه تبعات و تاثیرات آن را روی طبقات جامعه می بینیم.شرایط انفعال و را در لایه های زیرین فیلم و نگاه به طبقه کارگری است. طبقه ای که هر لحظه می توانند سقوط کنند ولی در انفعال نمی مانند و روی پایشان می ایستند.

وی ادامه داد: کسانی که تا به حال فیلم را دیده اند هم منتقدان و هم اهالی سینما فیلم را اثر خوبی دانسته اند و امیدوارم در جشنواره فجر بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند.من بدون هیچ کمک دولتی این فیلم را ساختم و  آرش الیاسی مجری طرح و سرمایه گذار فیلم در این مورد خیلی زحمت کشید.

بازیگران این فیلم آنا نعمتی، پژمان بازغی، مهران رجبی، قطب الدین صادقی، رابعه مدنی، شبنم معززی، مجید مشیری، شیوا خسرو مهر، محمد عباسی‌نژاد، بهاره مشیری و حامد طلانی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.