جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

«ستار اورکی» موسیقی «ترانه شرقی» را می‌سازد

ستار اورکی در نشست فیلم شورشیرین در سی امین جشنواره فیلم فجر

«ستار اورکی» در حال ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ترانه شرقی» به کارگردانی احسان صدیقی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

«مهدی مددکار» مجری طرح و مدیر تولید سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: امسال قرار است با فیلم سینمایی «ترانه شرقی» به کارگردانی احسان صدیقی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

مددکار ادامه داد: فیلمبرداری این کار به تازگی به اتمام رسیده است و همزمان با فیلمبرداری تدوین هم زمان هم انجام می شد. هم اکنون «ستار اورکی» در حال ساخت موسیقی این فیلم است.

این مجری طرح سینما تصریح در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشنهای کار نیز ،گفت: ما 32 جلسه فیلمبرداری داشتیم و تمام لوکیشن های کار در شهر همدان بود.

بنابراین گزارش، بازیگران این فیلم عبارتند از: پروانه معصومی، کریم اکبری مبارکه، نازنین فراهانی، رامسین کبریتی،علی گلبهاران، شراره زندی فر و کودک خردسال: شراره زندی فر.

سایر عوامل عبارتند از:

کارگردان: احسان صدیقی، نویسنده و تهیه کننده: محمود غلامی، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی مددکار، گریم: علی خورشیدی، موسیقی: ستار اورکی، مشاوره کاگردان و برنامه ریز: روح انگیز شمس، فیلمبردار: اکبر شهبازی، صدابردار: جعفر علیان، صداگذار: آرش قاسمی، تدوین: علی مترصد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ترانه شرقی» قصه «احمد» و «رخساره» زوجی است که سال ها با هم زندگی کرده و حالا در اثر یک اتفاق «رخساره» دچار فراموشی شده است و «احمد» از او پرستاری می کند. او برای تامین مخارج زندگی مجبور است با سن بالایی که دارد، کار کند و این مسئله باعث مشملات دیگری می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.