یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

مقصد «کالسکه» از فیلم فجر به گیشه تغییر یافت!

فیلم کالسکه

محسن وزیری از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «کالسکه» خبر داد و گفت: فیلم را به سی و دومین جشنواره فیلم فجر به دلیل مشکلات مالی نمی‌فرستیم.

«سید محسن وزیری» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمای «کالسکه» ساخته آرش معیریان، اظهار داشت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «کالسکه» را دریافت کردیم و به زودی برای اکران این فیلم تصمیم گیری خواهیم کرد.

تهیه کننده «شاخه گلی برای عروس» در ادامه افزود: هر چند برای فیلم سینمایی «کالسکه» فرم حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم اما در لحظات آخر از فرستادن فیلم به جشنواره منصرف شدیم.

تهیه کننده «شیر و عسل» در مورد علت این تصمیم گیری، گفت: در حال حاضر لابراتوارها شلوغ است و ما هم بودجه و پول زیادی برای انجام سایر کارهای فنی این فیلم، نداریم.

وزیری در ادامه افزود: هم اکنون «آرش معیریان»، تدوین این فیلم را بر عهده دارد و «علی رشیدی» مشغول  صداگذاری کار است  و «مهدی کورنگی» نیز ساخت موسیقی فیلم را برعهده دارد.

«محسن وزیری» در پایان این گفت وگو نیز خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «خانه ای کنار دریا» که یک درام اجتماعی است را  به زودی آغاز خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان، داستان زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند.

دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.