چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

جلیل فرجاد: ایفاگر نقش سیدصادق در سریال «دربند اروند» هستم/ همه به آدم‌های دفاع مقدس مدیونیم

جلیل فرجاد

جلیل فرجاد که در حال حاضر در سریال «دربند اروند» نقش سید صادق را بازی می کند گفت: ما نسبت به افرادی که در دوران دفاع مقدس خالصانه جان خود را در راه میهن دادند، مدیون هستیم و هر کس باید به نوبه خود به این عزیزان و خانواده هایشان و همچنین جانبازان عزیز دین خود را ادا کند.

جلیل فرجاد بازیگر نقش سید صادق در مینی سریال «دربند اروند» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با حضور خود در این سریال عنوان کرد: در سریال «دربند اروند» ایفاگر نقش سید صادق؛ از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستم. این سریال قرار است که در شش قسمت تولید شود و داستان آن نیز در رابطه با دو برادری است که به همراه 25 رزمنده در یک روستا به جنگ با دشمن می پردازند و یکی از آنها مفقود الاثر می شود.

 

این بازیگر با بیان اینکه در شرایطی به این سریال پیوسته است که بیش از نیمی از داستان سریال نوشته نشده بود، اظهار داشت: این یک آسیب جدی در سریال سازی است که کارگردان و تهیه کننده در شرایطی که هنوز نیمی و یا حتی کمتر از نیمه یک سریال نوشته نشده است به ساخت آن دست می زنند، بازیگران بیشتر مواقع با اعتماد به کارگردان و عوامل در چنین سریال هایی حضور پیدا می کنند که شاید در پایان کار نیز از نتیجه رضایت نداشته باشند.

 

فرجاد در رابطه با مضمون سریال «دربند اروند» که در دوران دفاع مقدس می گذرد، خاطرنشان کرد: حضور در فیلم و سریال های دفاع مقدس همیشه برای من دوست داشتنی و جذاب بوده است، زیرا احساس می کنم که همه ما نسبت به افرادی که در دوران دفاع مقدس خالصانه جان خود را در راه میهن دادند، مدیون هستیم و باید هر کس به نوبه خود به این عزیزان و خانواده هایشان و همچنین جانبازان عزیز دین خود را ادا کند. من نیز به عنوان یک بازیگر همیشه از فیلم هایی که در ژانر دفاع مقدس تولید می شوند استقبال کرده و حضور در آن را در صورتی که از داستان و قصه آن خوشم بیاید پذیرفته ام.

«دربند اروند» عنوان مینی سریالی به کارگردانی سیامک صرافت و تهیه کنندگی سعید مرادی است که در حال حاضر در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • صرافت ۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۹:۰۳
    0 0
    این برنامه تاحالا پخش شده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.