سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶

دخالت بازرس خانه سینما وحدت فیلمنامه نویسان را مخدوش کرد / سجاده‌چی: شورای مرکزی کانون نحوه حضور اعضا را در مجمع عمومی تعیین می‌کند

مهدی سجاده چی-خانه سینما-قاسمعلی

در حالی که قرار است عصر امروز مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان در خانه سینما توسط دو طیف برگزار شود اما همچنان این اختلافات وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که قرار است عصر امروز مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان در خانه سینما توسط دو طیف برگزار شود اما همچنان این اختلافات وجود دارد.

براساس این گزارش، برابر اعلام سید مهدی خادم؛ بازرس خانه سینما طبق توافق به عمل آمده، صرفا افرادی که تا پایان سال 1390 به عضویت کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران درآمده اند می توانند در مجمع عمومی کانون در تاریخ 3/10/1392 شرکت کنند، همزمان با این اطلاعیه «جابر قاسمعلی» در مقام رئیس کانون فیلمنامه نویسان نیز گزارشی از عملکرد کانون در سایت خانه سینما منتشر کرده است.

این در حالیست که مهدی سجاده چی به عنوان رئیس کانون فیلمنامه نویسان قانونی درباره صحبت های بازرس خانه سینما و جابر قاسمعلی به سینماپرس گفت: این صحبت ها شوخی است و آقای قاسمعلی که وجهه قانونی برای کانون فیلمنامه نویسان ندارد، با چه عنوانی این گزارش را اعلام کرده است؟ بازرس خانه سینما نقشی در اساسنامه ما ندارد در هیچ جای اساسنامه فیلمنامه نویسان تاکنون نوشته نشده است که بازرس خانه سینما می تواند نحوه حضور افراد را برای شرکت در مجمع تعیین کند، این شورای مرکزی کانون است که می تواند تعیین کننده موضوع باشد.

سجاده چی با تاکید بر اینکه با تمام اعضای کانون در مجمع امروز حاضر خواهد شد، افزود: ما در مجمع عمومی تاکنون مذاکره نکردیم و گمان می کنم برای اولین بار است که با حضور همه کسانی که خواستار فعالیت صنفی هستند گرد هم می آییم، بستگی به این دارد که جلسه به نحوی جلو رود که به توافقاتی برسیم و یا ممکن است این اتفاق نیافتد، من علاقه مندم که با تمامی اعضا به توافق برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.