سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

سجادی‌حسینی: رسیدن «شب،بیرون» به فیلم فجر حاصل حمایت پدرانه پرستویی است

فیلم  شب،بیرون

کارگردان فیلم شب،بیرون» گفت: تهیه‌کنندگی این فیلم را پرویز پرستویی بر عهده دارد و حمایت پدرانه وی باعث شد تا فیلم آماده شده و به فیلم فجر برسد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «شب،بیرون» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و تهیه کنندگی پرویز پرستویی تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد.

کاوه سجادی حسینی کارگردان این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «شب،بیرون» را از بهار 92 پیش تولید را شروع کردیم و اواخر مرداد شروع به فیلمبرداری کردیم و تا قبل از انتخابات فیلمبرداری آن تمام شد و مراحل پس از تولید آن تا آخر شهریور طول کشید.

سجادی حسینی اظهار داشت: 34 جلسه فیلمبرداری داشتیم و تمام فیلم در شب می گذرد. فضای فیلم یک فضای شهری است. بیشتر لوکیشن ها خارجی است و نمای داخلی خیلی معدودی در فیلم است.

وی افزود: تدوین این فیلم بر عهده آرش زاهدی اصل و موسیقی آن را تایماز افسری بر عهده داشته است. فیلمبردار فیلم ابراهیم اشرفی و طراح صحنه نیما ییلاق بیگی بوده اند و سهیلا گلستانی طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشتند.

سجادی حسینی تصریح کرد: داستان فیلم،روایت قصه چند جوان است که در شب از شمال تهران تا جنوب تهران را طی می کنند و از شهر فیلمبرداری می کنند و در خلال این سفر شهری با اتفاقاتی روبرو می شوند. بیشتر فیلم در ماشین یا خیابان ها می گذرد.

سجادی حسینی گفت: این فیلم را با بودجه شخصی ساختیم و من از نتیجه به دست آمده بسیار راضی هستم. هزینه این فیلم اندازه یک فیلم کوتاه بود و هیچ کدام از عوامل دستمزدی برای حضور در این فیلم نگرفتند.

فیلم  شب،بیرون

وی ادامه داد: نقش های اصلی این فیلم بر عهده سهیلا گلستانی و هوتن شکیبا و حسام محمودی است و باران کوثری، هومن سیدی و نگار عابدی نقش های فرعی را بر عهده دارند.

سجادی حسینی در پایان گفت: تهیه کنندگی این فیلم را پرویز پرستویی بر عهده دارد و پدرانه این حمایت ها را انجام می دهد و ارتباط های دوستانه ای که با من و همسرم داشتند باعث شد تا از فیلم حمایت کند. این فیلم حاصل تلاش کسانی است که فقط سینما را دوست دارند. نه دستمزدی گرفتند و نه چشم داشتی داشتند و فقط به عشق سینما کار کردند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.