سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

«آیریلیق» تا پایان سال جلوی دوربین خواهد رفت

حبیب الهیاری

حبیب الله یاری از کلید خوردن فیلم سینمایی «آیریلیق» (جدایی) تا پایان سال به کارگردانی یوسف جمادی با حمایت بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

«حبیب الهیاری» تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم سینمایی «آیریلیق» (جدایی) هستیم و قرار است با حمایت بنیاد سینمایی فارابی این فیلم توسط یوسف جمادی ساخته شود.

وی در ادامه در مورد ژانر و لوکیشن های این فیلم، اظهار داشت: «آیریلیق» یک اثر ملودرام خانوادگی است  که قرار است در  تهران و در مناطق شمال غربی  کشور و کشور آذربایجان فیلمبرداری شود.

تهیه کننده «نیکان و بچه غول» در ادامه در مورد بازیگران این فیلم، اظهار داشت: قرار است همراه با بازیگران مطرح سینما ایران از بازیگران بومی منطقه آذربایجان نیز در این فیلم استفاده کنیم.

تهیه کننده  «بزرگ مرد کوچک» در پایان این گفت وگو در مورد خلاصه داستان این فیلم، گفت: «آیریلیق» زندگی دختری را به تصویر می کشد که در نوجوانی از سوی خانواده مورد بی مهری قرار گرفته و در سنین جوانی با برخی مشکلات روحی مواجه می شود.

بنابراین گزارش، این فیلم دومین اثر یوسف جمادی به عنوان کاگردان است که اواخر مرداد سال جاری از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی پروانه ساخت دریافت کرد.

«حبیب الهیاری» در سال ۱۳۲۵ در ابهر متولد شده، وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در تهران گذراند. او فعالیت خود را در سال ۱۳۵۱به عنوان بازیگر شروع کرده و پس از آن به فعالیت در زمینه مدیر تولید و تهیه کننده نیز پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.