یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

سماواتی «با دیگران»به فیلم فجر رفت/ انجام آخرین مراحل فنی «طبقه وسط» و «پنج ستاره»

امیر سماواتی تهیه کننده در نشست رسانه ای فیلم  «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی

امیر سماواتی تا به حال فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضميری را به دفتر جشنواره ارسال کرده و «طبقه وسط» شهاب حسینی و «پنج ستاره» مهشید افشار زاده در حال انجام آخرین مراحل فنی هستند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس امیر سماواتی که امسال با دست پر به جشنواره فجر خواهد آمد سه فیلم را تولید و تهیه کرده است که تا به حال فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضميری را به دفتر جشنواره ارسال کرده است . دو فیلم دیگر وی یعنی «طبقه وسط»شهاب حسینی و «پنج ستاره »مهشید افشار زاده در حال انجام آخرین مراحل فنی هستند.

امیر سماواتی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضميری با اتمام مراحل فنی به دفتر جشنواره فجر تحویل داده شد.

این تهیه کننده ادامه داد: «طبقه وسط» شهاب حسینی روی میز تدوین است و هم اکنون مرتضی علی عباس میرزایی، علی مترصد و شهاب حسینی کار تدوین فیلم را انجام می‌دهند. برای صداگذاری و موسیقی فیلم هم به توافق رسیده ایم اما هنوز قرارداد امضا نکرده ایم و امیدوارم با بستن قرار داد این افراد کار خود را روی فیلم آغاز کنند.

سماواتی افزود: و «پنج ستاره »مهشید افشار زاده در حال انجام آخرین مراحل فنی است و همزمان موسیقی فیلم را ستار اورکی می سازو و صداگذاری آن توسط علی نیکو لعل انجام می شود و تا چند روز آینده مراحل فنی به اتمام می رسد.

هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، محمد هادی کریمی، بابک حمیدیان، امید روحانی، فخر الدین صدیق شریف، علی شادمان، فرید سماواتی، حسین محب اهری، بهناز جعفری و حسین محجوب، فرهاد اصلانی، مانی کسارئیان و... از بازیگران فیلم «طبقه وسط»شهاب حسینی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.