چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

پخش سریال «هفت سنگ» از اواخر بهمن ماه آغاز می‌شود

سریال هفت سنگ*

پخش سریال «هفت سنگ» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی و کارگردانی علیرضا بذرافشان از اواخر بهمن ماه از شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، تصویربرداری از سریال «هفت سنگ» به تهیه کنندگی مجید مولایی و علیرضا بذرافشان همچنان ادامه دارد و طبق پیشبینی عوامل تا اوسط زمستان تصویر بردای آن به پایان می رسد واین سریال از اواخر بهمن ماه از شبکه سوم سیما آماده پخش خواهد شد.

سه خانه در شهرک غرب و یک مغازه قنادی در جنت آباد لوکیشن‌های این سریال را تشکیل می دهند، «هفت سنگ» یک مجموعه اپیزودیک کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که در 40 قسمت، داستان سه خانواده را روایت می کند.

گفتنی است که سیاوش کردجان به عنوان تدوینگر و رامین ابوالصدق نیز صداگذاری مجموعه تلویزیونی هفت سنگ را برعهده دارند. همچنین مازیار فلاحی که پیش از این تیتراژ سریال «قلب یخی» با صدای او تولید شده بود، به عنوان خواننده در این مجموع تلویزیونی حضور خواهد داشت.

مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، الهام پاوه نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت ا... مهرآوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد از بازیگران اصلی این مجموعه هستند. و بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده و محمود پاک نیت نیز از بازیگرانی هستند که به عنوان مهمان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.